Ik stem alleen op bekenden van dit forum . ook al zie ik een superleuke foto, maar blijkt dat de plaatser hier nooit schrijft.. dan kies ik dus een andere uit.
Jou ingestuurde foto dingt dan mee naar de baby v/d maand verkiezing van volgende maand (december). De nieuwe verkiezing is net van start gegaan.
Ik vond die ene foto ook al nietbijzonder... Ik vind ook dat dit eerlijk moet en ook geen vriendjespolitiek moet zijn.
ja dat doe ik ook... Alle kindjes zijn namelijk leuk Nu dit keer op een kindje in de roze kliko...erg leuk...
Ik zat te twijfelen tussen de foto van Ingridk85 en Sandra1986. Die van Ingrid is inderdaad heel mooi, maar ben toch voor Sandra gegaan, omdat ik die iets natuurlijker vind. Ik ga ook vaak met mijn meisje onder de douche, maar leg haar nooit in een hangmat dus was voor mij herkenbaarder.
heb ook wel es mee gedaan totaal geen stemmen gekregen whahaha.. maar mijn kindje is voor mij toch de mooiste wel een keer gewonnen met buik van de maand.. helaas alleen nooit meer wat van gehoord later nog eens over gemailt... toen zouden ze erachter aangaan... maar ook daar nooit meer wat van gehoord
Beste Dames, Discussies etc zijn in dit forum niet zo handig. Het doel van dit topic was het melden van een probleem bij de baby van de maand verkiezing. Dat probleem is opgelost dus we doen deze dicht. Kom je nog iets tegen waar we naar moeten kijken start dan gerust een nieuw topic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl