Hallo Ik kreeg mijn banner er niet onder.... maar nu ik dit topic plaats staat ie er ineens wel onder... vreemd..
Hoi, Banners worden niet automatisch met terugwerkende kracht geplaatst. Zodra je een nieuw bericht plaatst (zoals deze) dan zie je je banner. In je profiel kun je desgewenst wat dingen aanpassen over het tonen van je banner. Lotte
Ik zie alleen links naar banners, nergens een gewone banner, welke instelling moet ik dan veranderen? xxxx
Dat ligt aan je browser, waarschijnlijk gebruik je Chrome of zo. Probeer het maar eens met Internet Explorer. Lotte
Ik heb ook een vraagje, ik zie dat sommige meerdere banners tegelijk gebruiken... hoe werkt dat want het wil me niet lukken, ik weet niet waar ik dat kan instellen.....
Op Zwangerschapspagina is er maar 1 banner toegestaan. Sommige meiden gebruiken wel banners waar ze meerdere data in kunnen verwerken. Als je zo'n banner tegenkomt kun je op zo'n banner klikken om naar de website te gaan waar ze 'm vandaan hebben. Lotte
Zie de link http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html hier staat precies uitgelegd hoe je een banner kan aanmaken.
Fijn dat het filmpje er is, ik had het al zo gedaan dus nu nog even testen of de banner er ook staat. Bedankt!