Lieve Marjon, Ik wil jullie enorm veel kracht en sterkte wensen met dit enorme verlies. Na zoveel maanden raak je zo gehecht aan je kindje, en dat je dan toch nog afscheid moet nemen is het ergste wat er is. Ik vind dat jullie site echt super mooi gemaakt is en ik vind het zo mooi om te zien, dat jullie meid op elke foto lacht. Wat er ook met haar is, ze blijft lachen. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren. Jullie hebben vast ook hele mooie herinneringen aan haar en die zul je je hele leven met je meenemen. Een meid om trots op te zijn! Heel veel sterkte en hier kan je altijd je verhaal kwijt, dat is altijd erg fjin, als je even je hart wil luchten. Hier begrijpt iedereen je goed. Liefs Christa.
Wat een ontzettend mooi en vrolijk meisje was Yasmine! Ontzettend maar dan ook ontzettend veel sterkte gewenst!
pfff, net ook even begonnen met lezen, maar dit roept zoveel emoties op. Wat moeten die ouders wel niet voelen, vreselijk. Sterkte, liefs Hope
Wat een ongelooflijk mooie meid hebben jullie! Ik vind het zo erg dat ze niet langer bij jullie is mogen blijven... Heel veel sterkte! Saartje