Hier nog een zeikerd Ik vind het ook de grootste onzin en geldklopperij. Doe er niet aan mee, en al die berichten die ik krijg om te stemmen (niet beledigend bedoeld, het is juist fijn dat iedereen zijn/haar kindje het mooist vindt) verwijder ik meteen.
Misschien om dat je kans wil maken op die 10.000 euries in deze tijd? Ik wist niet hoe het stemmen in z'n werking ging toen ik mijn kind inschreef. En een onschuldig fotootje plaatsen noem ik niet 'leuren met je kind'.
Vorig jaar waren er dezelfde problemen met deze verkiezingen. Je zou toch denken dat ze er van geleerd hebben maar helaas.
hey hoe weet jij dat? Als dat echt zo is dan is het echt oneerlijk!! ik had gisteren eerst 1130 stemmen en door een fout met stemmen hebben ze iedereen terug gebracht naar de echte hoeveelheid stemmen (staat op de site) ik had daarna 950 stemmen over is toch meer dan 895 toch? Raar dat ik dan niet in de finale sta en zij wel als dit dus echt zo is
Heeft ze me gemailt.. maar hoezo het aantal stemmen terug gebracht? bij mij zijn gewoon al mijn stemmen van dag 1 weg gehaald.. wel 400.. das wel erg veel wat fout gegaan zou zijn dan ofniet? Kl*te wedstrijd
Hmm dat is idd een beetje vreemd :S Vind het wel raar dat zij wel en ik niet de finale heb gehaald terwijl ik meer stemmen had! Ik vind het allemaal erg raar nu. Ben benieuwd kan nu de site niet opkomen geeft steeds 0 baby's aan. Ik heb nu 1800 stemmen (als alles goed is 2 uur geleden stond dat er nog op) maar 400 stemmen helemaal weg? dat is vreemd joh Bij mij waren dat ong. 250 stemmen verminderd. Deze wedstrijd is idd niet leuk meer
Oh sorry mijn fout dan ik begreep om een finalist van gisteren. Dan kan het kloppen Maar blijft wel nog steeds erg raar dat bij jou die dag meteen 400 stemmen minder waren
nu weer 250 stemmen minder.. :S DIKKE B*LLSH*T inderdaad! als ze zo'n verkiezing doen... zorg er dan voor dat je het goed en eerlijk regelt.. Tot nu toe klopt er HE-LE-MAAL niks van....... Beetje jammer..
Hier precies het zelfde, ook bijna de helft van de stemmen minder. Waarom? ik weet het niet, krijg steeds meer de indruk dat het doorgestoken kaart is. Hoe meer vrienden (of geld voor de sms) hoe groter de kans is dat je wint, dat geeft toch niet aan wie werkelijk de leukste baby van het jaar is!
hebben jullie ook dat er gestemd is geworden vanavond (na 5 uur) maar de stemmen er niet zijn bijgeteld?
ja bij mij is ie ook vanaf toen ongeveer blijven hangen, en ik heb een heleeeeeee boze mail gestuurd!! 650 stemmen minder.. kom nou toch! mafkezen
Voor wie nog meer promo wil voor zijn baby kan hier op deze hyve de baby aanmelden. Je kan een vermelding winnen in de nieuwsbrief... succes!
Hey allemaal!!! Ik had onze dochter ( al heel lang geleden ) opgegeven, wist alleen toen nog niet echt goed hoe het stemmen zou gaan. Tot nu toe vind ik het bagger, klopt niks van en heb je eindelijk lekker veel stemmen, zie je ze opeens gehalveerd worden. Snap er niks van en heb al een boze mail gestuurd. Nog geen reactie gehad, maar ik hou jullie op de hoogte!
Ik had ook een boze mail gestuurd.. hahaha en ik kreeg terug: Als jij normaal met mij kunt communiceren, wil ik best antwoord geven, hahahahah dus ik maar een beetje redelijk gedaan, en nu sturen ze m door naar de betreffende afdeling, 650 stemmen minder vond zij ook wel heel erg veel! en bij jullie?
ik heb mijn kleine ook opgegeven, ik d8, leuk..totdat ik erachter kwam hoe het stemmen gaat..euuh ja je denkt toch niet dta ik daar al mn geld aan uit ga geven en bovendien idd wie kent de meeste mensen, jammer ik d8 dat het om het mooiste plaatje ging.
Ik kreeg net een mail met ongeveer dezelfde reactie. Volgens mij doen ze er niet veel meer aan hoor. Pfff laatste keer dat ik aan zoiets mee doe.