Baby van het jaar verkiezing: wel eerlijk???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mirella28, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    Waarschijnlijk niet nee!
    Ik dacht ook dat het om het mooiste plaatje ging.. en dan zou mijn kindje zeker in de finale komen;) haha

Naja, ik wacht het wel af, voor mij ook de laatste keer dat ik aan zoiets mee doe, of er moet een vakjury gaan beslissen;)

2. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ik vind het ook erg oneerlijk! Dat is toch geen verkiezing meer :(
    Ik doe sowieso niet aan zulk soort dingen mee, of ze nou eerlijk zijn of niet.

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    als iemand zin heeft om een brief te maken, iedereen die kopieert en dan naar skyradi o sturen??

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kan je doen maar heeft helemaal geen zin. Volgend jaar zijn er weer tienduizenden enthousiaste, trotse moeders die allemaal vinden dat hun kind de mooiste, liefste en leukste is en wel 10.000 euro op een bankrekening willen krijgen. Tja... Klonk het ook niet allemaal een beetje te mooi om waar te zijn :( :rolleyes:

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn baby is ook de mooiste! Voor mij! En die is priceless !

Stomme onzinwedstrijden ook altijd.

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik doe ook mee... maar de eerst dag had ik al meteen zo iets het klopt niet...

De stemmen die we hebben uitgebracht en die er stonden kwamen voor geen meter over een met elkaar...

Elke dag kan je 10 x gratis stemmen dit doen elke dag 5 mensen.. is toch 50 stemmen.
    En dan zijn er nog mensen die het ook doen waar van ik het niet weet...
    Maar ik zie elke dag niet die 50 stemmen hoor nee veel minder.

Dus of het eerlijk daar gaat geen idee...
    Maar de mooiste baby of die gekozen word geen idee..
    Het gaat er nu meer op wie heeft de meesten mensen die stemmen.
    En worden de stemmen wel eerlijk gedaan.. in mijn ogen een grote onzin iets..

7. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    Het is ook grote onzin, ik ben zeker 500 stemmen verloren waarvan ik zeker weet dat mensen hun stem uitgebracht hebben!
    maar als je kijkt naar de top 25.. heb een beetje gelezen zo bij die baby;s, de ene had 3000 stemmen en in stond in de top 25, en andere hadden er maar 500 en staan er ook tussen!
    Klopt echt geen moer van, het is maar gewoon geluk als je door gaat.. en dan pas beslist er een vakjury! ik denk da je net zo goed met 500 stemmen al door kan gaan

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik sluit me helemaal aan! Wat een onzin allemaal. En natuurlijk gaat het niet eerlijk, dat weet je van te voren. Er is een belachelijke hype aan de gang waarbij we nu al d.m.v. uiterlijk onze kinderen aan elkaar gaan meten.. En dan te bedenken dat er héél véél moeders en ( misschien) vaders alles uit de kast halen om mensen te laten stemmen... Nee, dit gaat mij echt te ver...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar dit is gewoon een netwerk-wedstrijd: wie kent er de meeste mensen die je ook nog zo gek krijgt om tig keer op je kind te stemmen? :) Tja, ik weet zo ook wel dat ik kan netwerken, :D

10. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ja belachelijk eigenlijk, heb haar er wel opgezet , dan is ze toch een beetje beroemd , ja toch , maar als je het eigenlijk bekijkt is het ook een soort produkt , als je al die reclame erbij hebt, nee dat is eigenlijk niet leuk meer!!!!!!!!!!!!
    ik begrijp je opmerking,

gr jacque

11. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Super oneerlijk. Ik hebn haar er ook op gezet. Het gaat inderdaad om het netwerken. ik vind het leuk als mensen op haar gaan stemmen maar ga niet iedereen een mailtje sturen of ze ajb willen stemmen. Volgende keer doe ik ook echt niet mee!! Als er een vakjury van begin af aan betrokken zou zijn vind ik het een stuk eerlijker.
    Voor mij is ze al baby vh jaar :D

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik heb eens een beetje zitten lezen bij de finalisten, maar die vertellen anderen dat ze rond de 33.000 stemmen hebben..

dat kan toch nooit? hoe moet je in godsnaam zoveel stemmen krijgen? ik zit nu zelf op 1360, en dat vind ik al veel. maar sta zelfs nog niet eens in de top 25. hoe moet je dan in de finale komen? hahahha schiet toch niet op zo? raar gedoe.. :(

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @miireii: belachelijk 33.000 stemmen :confused: hoe kan dat nou weer? dan moet er totaal 3300 mensen 10x gestemd hebben.

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ja ik heb geen idee hoe ze het voorelkaar krijgen, maar dat zag ik staan in het berichtje :(

is toch haast onmogelijk lijkt mij? anders kan ik er net zo goed mee stoppen..

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik wou nog ff wat erover zeggen. hebben jullie het berichtje gelezen wat nu op de site staat? de stemmen van niet-geregistreerde e-mailadressen worden vrijdag verwijderd. dit betekend dat mensen die daardoor in de finale zijn gekomen er ook weer uit gehaald kunnen worden ;) ze zijn er nu mee bezig om het wat eerlijker te maken. mensen die vals hebben gespeeld worden nu ook aangepakt, dus misschien zijn de dan wel van de 33.000 stemmen af!!!

Deel Deze Pagina