Onze dochter heeft sinds 4 daagjes wat nieuws. Ze steekt haar tongetje naar buiten en dan gaat ze op haar bovenlip zuigen. Wat betekend dit? Is het gewoon iets nieuws wat ze leert?? Een speentje wilt ze niet en als ze moe is pakt ze haar duimpje dus dat zal het niet zijn denk ik.
Onze kleine doet of deed dat ook. En ik heb gelezen dat dit het zichzelf troosten is. Eerst dacht ik honger, maar hij doet het ook na zijn flesje, dus dat kan niet.
Bovenlip herken ik niet. Wel de onderlip naar binnen zuigen en er op sabbelen. Hier idd ook als ze lekker vrolijk is
Hier de bovenlip naar binnen zuigen waardoor en zo'n tuutje ontstaat in het midden Héél veel gedaan en ineens waren er 2 boventandjes. Op de onderlip zuigen en bijten ook veel gedaan tot bloeduistortingen toe... ondertandjes
Tja, hier doet hij in idd ook als hij gewoon vrolijk is, denk toch een soort zuigbehoefte! Tandjes zijn hier nog niet te bekennen, en hij heeft het veel gedaan!
Mijn dochtertje doet het ook, is denk ik ook een beetje ontdekken en voelen. Ze doet het best vaak tijdens het op schoot zitten en spelen, denk dat het gewoon grappig voelt.
Denk ook tandjes inderdaad. Onze dochter doet het ook. Hoe groter de bobbeltjes op haar tandvlees worden, hoe meer ze eruit ziet als een omaatje zonder kunstgebit Denk dat het jeukt ofzo...