niet papa of mama maar uup

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stopcontact, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ben zo trots op ons ventje dat ik het even wilde delen....

Ons manneke zegt sinds vandaag uup! Nee, geen papa of mama maar uup (Huubke) de hond haha! Die 2 zijn echt dikke vriendjes....

Zo... en nu lekker de mand in! Truste allemaal!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja... mijn meisje dr eerste woordje was aai... en daarna deesi (knap he 2 lettergrepen ;))... (daisy) mijn lieve hondje. Wat waren ze gek op elkaar.
    Altijd samen op de bank liggen en knuffelen. En mijn hondje hield helemaal niet van kinderen... (ze deed ze niks hoor, liep alleen weg) maar mijn dochter was haar allesje. Die 2 leken wel jut en jul. Helaas is mijn lieve hondje al weer ruim een jaar overleden...

Hardstikke leuk meid, geniet er van!!!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    aah wat lief!
    ik zie het hier ook nog wel gebeuren, ze is gek op onze kat! en de kat op haar. zo'n lief gezicht

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat lief!! :D

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lief! Helaas nog geen Minoes gehoord hier. Hier was het gisteren Haddod, naar haar beer "Harrods" en vanmorgen Kakak, we noemen de eendjes in de boekjes altijd Kwak Kwak.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    haha leuk hoor...Timo's eerste 'woordje' was mauw de kat van me ouders daar is hij 2 dagen per week die mauwt nogal veel en nu elke keer als hij een kat ziet is het mauw haha

Deel Deze Pagina