Ben zo trots op ons ventje dat ik het even wilde delen.... Ons manneke zegt sinds vandaag uup! Nee, geen papa of mama maar uup (Huubke) de hond haha! Die 2 zijn echt dikke vriendjes.... Zo... en nu lekker de mand in! Truste allemaal!
sja... mijn meisje dr eerste woordje was aai... en daarna deesi (knap he 2 lettergrepen )... (daisy) mijn lieve hondje. Wat waren ze gek op elkaar. Altijd samen op de bank liggen en knuffelen. En mijn hondje hield helemaal niet van kinderen... (ze deed ze niks hoor, liep alleen weg) maar mijn dochter was haar allesje. Die 2 leken wel jut en jul. Helaas is mijn lieve hondje al weer ruim een jaar overleden... Hardstikke leuk meid, geniet er van!!!
aah wat lief! ik zie het hier ook nog wel gebeuren, ze is gek op onze kat! en de kat op haar. zo'n lief gezicht
Lief! Helaas nog geen Minoes gehoord hier. Hier was het gisteren Haddod, naar haar beer "Harrods" en vanmorgen Kakak, we noemen de eendjes in de boekjes altijd Kwak Kwak.
haha leuk hoor...Timo's eerste 'woordje' was mauw de kat van me ouders daar is hij 2 dagen per week die mauwt nogal veel en nu elke keer als hij een kat ziet is het mauw haha