is er een 19 /20 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Eindelijk, na 15 maanden sliep Esmée door! In 't grote bed.. Nou dat went erg snel ;) maar sinds afgelopen maandag is het weer een drama!! Ze is doodmoe, maar Zodra ze haar bed ziet begint ze te huilen en mama roepen.. 'S nachts is ze weer wakker, en klaar wakker! Ook overdag is mn lieve dreumes ineens een terroristje! Kasten leeg trekken, kaarsen stapelen, gooien, gillen, aan de dvd zitten & overal opklimmen! En ze is doof voor het woordje Nee.. De nachten breken alweer zo op en overdag is gewoon geen pretje meer met dr! Is dit een sprong? Dreumes puberen of heb ik gewoon een kleine terrorist?? Iemand tips, adviezen etc??

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik vermoed dat het een lastige periode is... hier ook al een tijd allergisch voor het woordje "nee".
    En nu sinds enkele dagen 's nachts wakker en gillen... pff... was al vergeten hoe vermoeiend dat is!!

Véél meer huilen dan normaal, "boos" zijn...

Misschien is het ook een aanloop naar de peuterpuberteit, ik weet niet!

Maar 'k wil m'n kleine ventje terug. :)

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hier nog zo'n terroristje! Zolang ik maar met haar bezig ben is alles goed, maar als ze even alleen moet gaan spelen is het mis en doet ze echt alles wat niet mag en kan.
    Ze is dit weekend bij mijn moeder en zusje geweest, en daar was niks aan de hand zo'n lief meisje.

Dus denk echt dat het een periode is, misschien inderdaad de voorbereiding van de peuterpubertijd.
    Succes met je dochter.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens oei ik groei is er een sprong met 19 maanden, ik vond hem vrij pittig en LANG.

Slaapprobleem was die tijd nog groter dan normaal ;)

5. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Heel herkenbaar , hier ook een mannetje van 19 maanden die niet te genieten is ..
    Ik hoop dat het snel weer over is ...

6. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Oef hier ook..jeetje mineetje...wel dezelfde vrolijke comedian..maar bij mij idd alergisch voor "dat mag niet" en "luisteren" haha...en constant me aan mn ha.d mee trekken (of proberen) om mee te spelen...uitdagen van hier tot tokyo maar wel met de grootste glimlach..frustrerend..en omg wat hysterisch worden als hij iets niet mag..en alles meehelpen..das prachtig..maar hij wordt gek als t es niet kan haha... En t drammen.. Nja vind het echt geweldig om mee te mogen maken...maar het is wel slopend ja!!

Deel Deze Pagina