Zijn er meer dames die kids hebben die bij de rug omhoog poepen? De laatste dagen is het echt raak, élke keer als hij poept ( minstens 2x per dag) dan poept hij bij zijn rug omhoog.. bij zijn anus(je) haha, zit amper iets ( sorry voor de details) maar alles zit bij zijn rug, ver zijn romper in.. Zal het aan de luiers liggen? heeft iemand van jullie misschien een idee? Ik heb ook niet het idee dat ze al te klein zijn, en te groot al helemaal niet. Ik heb al aldi luiers gehad, ook de kruidvat vond ik erg stug, beviel ook niet echt.. en nu gebruik ik dan toch maar de echte Pampers maar nu poept hij dus bij de rug omhoog Niet dat ik het erg vind om hem te verschonen.. maar om nou te zeggen het is lekker, en het is makkelijk momenteel? uhhh nee.. meneer wil alleen maar draaien, en dan is een onder gepoepte rug écht niet ideaal haha..
misschien de romper te strak. Dat was hier namelijk toen het geval. Grotere romper aan het probleem was weg
Die van mij poept soms ook omhoog maar hier bijna nooit ongelukjes dus weet geen tip. Wij hebben Kruidvat luiers overdag 4 en voor de nacht 4+ die zit wel wat hoger.
Hier komt het echt alleen door het op de rug liggen. Ze poept als ze slaapt, op haar buik, om haar te verschonen leg ik haar dan op haar rug. Waardoor ik de poep als het ware naar boven duw . Nu leg ik haar iedere keer met poep op haar zij, scheelt een hoop poep vlekken in de was. Maar goed, als je kindje liggend poept, dan zou het daar dus best aan kunnen liggen. Of zittend, zelfde effect
Meestal poept hij zittend.. Bijna altijd tijdens het eten, haha. Rompers te strak.. hmm lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk.. van de katoenen rompers heeft hij al maat 86/92, en van de stretch rompers nog wel maat 74/80.. maar met beide poept hij lekker bij de rug omhoog.. Als ik zie dat hij aan het poepen is, dan verschoon ik hem daarna direct, maar ondanks dat.. zit het toch lekker in zijn romper..
Vaak inderdaad met de houding van je kindje te maken en de kracht+substantie waarmee het eruit komt (excuus). Hier ook een hele periode gehad, maar dat was in de tijd dat ze tanden kreeg en het dus sowieso wat dunner was. Toen zat ze ook veel... Sinds ze staat en loopt hebben we het bijna niet meer gehad. Rand omvouwen is misschien nog een optie?
Hier had ik dat ook altijd als ze zat. Komt nu nauwelijks voor nog omdat het nu meestal echt een drolletje is hihi.