hoi allemaal, ik ben op 23 juni bevallen van een gezonde zoon.(bevalling ging erg soepel ). tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap had ik plotseling last van lichte haargroei op mijn borst en schouders. veel moeders vertelden mij dat het uiteindelijk wel weg zou gaan maar we zijn nu een maand verder en het is nog steeds niet minder geworden :S:S. betekent dit dat het permanent is of ben ik gewoon ongeduldig. hebben jullie dit ook meegemaakt tijdens de zwangerschap? graag jullie reacties, alvast heel erg bedankt groetjes, Bouchra
Ik zou zowiezo nog ff afwachten, het is 9 maanden op en negen maanden af kwa hormonen dus zou goed kunnen dat het wegtrekt.
Ik weet niet hoe het zit met na de bevalling, maar ik heb sinds het begin van deze zwangerschap veel haartjes op mijn buik, ik snap dat ik die altijd al had, maar t lijkt wel meer en dikker. Het lijkt wel een vacht hahahah. Thank God, dat het blonde haartjes zijn Ik doe er niks aan verder, ik ga er vanuit dat t na t ontzwangeren allemaal wel weg gaat, maar ik lees ff mee
Mijn ervaring is dat ze niet zomaar uitvallen. Je moet ze eruit halen en dan komen ze niet meer terug.
mijn uk is nu 2 maanden en mijn buikhaar is weer volledig verdwenen. Grappig is dat ik na mijn 1e bevalling een haargroeispurt kreeg en nu heb ik een groeistop. Ik merk gewoon dat ik amper 1xper week nog maar hoef te scheren, niet erg maar zal ook wel weer bijtrekken...
NOOIT weghalen hoor!!!!!!!!!!!!!!! Het komt wel degelijk terug en de haartjes zijn dan stugger en dikker dan wat je nu hebt Mijn vk heeft me daar ook voor gewaarschuwd