Netflix ondertiteling werkt niet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lumiere, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Zijn er meer met dit probleem?

Ik klik aan dat ik NL ondertiteling wil, maar hij lijkt niet te reageren. Er komen geen ondertitels. Ook niet als ik engelse aanklik.
    Voorheen had ik dit probleem nooit, het is sinds een paar weken. Eerst lukte het nog door het enkele malen aan te klikken, of het programma te sluiten en opnieuw te starten, maar nu werkt niets meer. Gewoon geen ondertiteling.

Nu is mijn engels best redelijk, maar ik vind ondertiteling in NL prettiger. Zeker omdat mijn vriend tegelijkertijd naast me zijn eigen programma's kijkt en we qua geluidsvolume toch al concurreren :p
    Bovendien, ik betaal voor Netflix. Dan zou het toch moeten werken?

Heeft het zin om een mail te sturen? Ik weet uit ervaring dat het vrijwel zinloos is om met zulke instanties iets opgelost te krijgen...

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.933
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij werkt ondertiteling op mijn tablet (iPad) en op de tv (via Xbox of Playstation) wel. Maar op mijn telefoon (Android) niet.
    Ik los dat op door oordopjes in te doen. Mijn Engels is ook prima, maar ik moet me wel net iets meer concentreren. Met oordopjes sluit ik de omgeving buiten en hoor ik het beter.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Toevallig was mijn man gisteren even aan t googlen omdat we telkens storing hebben met het playstation network.
    Hij zei oh we hebben nog mazzel want ik lees dat er mensen zijn die al weken geen nl ondertiteling hebben.
    Kan dus kloppen en is een bekend probleem. Zou alleen niet weten of er iets aan gedaan kan worden.

4. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Gewoon even bellen. Ik had laatst een probleem met het inloggen van een ander profiel (zoontje) en had via wifi gebeld en was zo opgelost. Wie weet dat ze dit ook kunnen oplossen.

Deel Deze Pagina