Baby verbrand door tuinslang

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tara84, 26 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Och wat zielig!! Arm mannetje :(.

Heel goed om rekening mee te houden!

Verder verbaasd het me niet echt. Die ene dag dat het bij ons ook echt warm was vulde ik het kinderbadje met een tuinslang die al de hele dag in de zonlag en het eerste water dat daar uitkwam was ook super heet. Mn oudste dochter zat al in het bad en begon gelijk te schreeuwen. Gelukkig had ze het nog nauwelijks aangeraakt. Zelf gevoeld en inderdaad het was heter dan ook ooit voor mogelijk had gehouden. Pas na 20 seconde ofzo werd het wat koeler.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh ik wist ook niet, dat het zó heet kon worden, dat je je er aan kon verbranden! Maar ik zou sowieso niet de tuinslang op een kind zetten, maar dan omdat ik verwacht, dat het water ná het stukje wat nog in de slang zit, ijskoud is...

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik had er nog nooit bij nagedacht, maar het klinkt best logisch.
    Nou zou ik alleen niet zo snel de tuinslang op mijn kind zetten. Ik was meer bang dat er ijskoud water uitkomt, dat lijkt me ook niet prettig. Zeker voor zo'n klein kindje.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook. :(

Was mijn reactie op iemand anders trouwens. Dacht dat zij meer wist dan ik. Wellicht had zij nog een ander artikel erover gelezen met meer informatie ofzo? ik heb eerlijk gezegd namelijk zelf ook niet gelezen dat ze door was gegaan met sproeien.:)

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ook niet dat het niet zo is, maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk. En al helemaal dat je daarna iedereen probeert te waarschuwen.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Weer wat geleerd, en ik kom niet uit een ei. Ontzettend zielig voor het kindje en de ouders.

Deel Deze Pagina