nog een extra echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door banjabes, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi allemaal,

Een poosje terug zag ik op het nieuws dat ze nu rond de 30 weken nog een echo doen op proef om te kijken of het allemaal nog wel goed gaat. Is dat zo vraag ik me af? Krijgen jullie zwangeren nu die extra echo rond de dertig weken?

Groetjes,
    Banjabes

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

je bedoelt de liggingsecho van 36 week?

Die krijg je hier al standaard, doen ze al jaren. Maar dacht idd ok dat die nu standaard was voor iedereen.

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    zover ik weet krijg je dat hier niet.. heb van de andere twee ook nooit een liggingsecho gehad

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    mijn vk zegt als je er om vraagt geven wij je een verwijzing voor de extra echo.
    Ze doen er dus totaal niet moeilijk over.

5. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    hier krijgen we die niet hoor. de 20 weken echo was de laatste. alleen als er iets mis is krijg je nog een echo maar normaal gesproken hier niet helaas.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    t is niet standaart maar een hoop doen het al wel.
    ik krijg bij mijn vk een groeiecho met 30 weken en een liggingsecho met 36 weken ik klaag dus niet :D

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ze zijn bezig om inderdaad een 3de echo vergoed te krijgen vanuit de zorgverzekering. Mijn vk zei van de week dat we rond de 30 weken waarschijnlijk nog wel een echo doen. Dit kwam omdat mijn vriend zie 'dat duurt dan lang, van de 20 wkn echo tot de bevalling'. Dus was een goede opmerking van hem, mogen we mooi een keer extra beebje kijken. :D

8. diamantje

diamantje Lid

10 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb straks mijn 30 weken echo vind het dus echt heel vervelend dat begrijpen jullie wel :p

Deel Deze Pagina