Baby verkleurd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama26, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Mijn dochter is vandaag bij mijn moeder geweest, goed ingesmeerd en in de schaduw geweest en ze heeft een beetje rode armpjes, is dus iets verkleurd.

Ik vind dit echt kei erg of is dit niet erg en verkleuren ze evengoed een beetje?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zolang ze er geen last van heeft, is er toch niets aan de hand? Ook in de schaduw verkleur je nu eenmaal. En als je goed insmeert en blijft opletten lijkt t mij ok hoor.

3. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ok gelukkig. Ik weet gewoon niet wat ik haar aan moet trekken. Vandaag had ze een legging aan want blote beentjes lijkt me niet fijn met kruipen. Maar een lange broekje aan met dit weer? Hoe doen jullie dit?

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja Nathan is ook verkleurd, alleen dan bruin! Wat een huidje heeft ie zeg, hij is alleen maar in de schaduw met factor 50 geweest. Ik wil ook zo snel bruin worden! :confused:

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Toch wel een lang broekje (of eigenlijk 3/4), maar dan een hele dunne. Binnen wel met blote benen laten kruipen, buiten leg ik dan gewoon handdoek op de tegels.

Suc6!

Groetjes Six

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft een bermuda aan....die dus met kruipen over zijn knie valt...
    voor de rest ook romper

enne Teun verkleurd ook wat rood savonds hoor.....lekker smeren met aftersun...je verkomt het toch niet ......

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik was woensdag op het Cb en kreeg ik de vraag waar ik met Kyra geweest was, want de arts vond haar zo lekker gekleurd/bruin...

Kyra wordt ook ingesmeerd met factor 50 en probeer haar zoveel mogelijk in de schaduw te houden...

Hier dus het geluk dat ze meteen mooi bruin verkleurd...verkleuren houdt je denk ik toch niet helemaal tegen

8. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Nou,

Laura is echt goed bruin! Wij wonen natuurlijk warm en gaan elke week wel 2 x naar het strand! En dan doen we natuurlijk smeren met 50 of 60. Maar laura wil helemaal niet in de schaduw! Die wil de hele tijd in het water! Dus nu doen we 30 min. in haar bloodje in het water en dan trekken we een lycra shirt aan met factor 50! Maar die beentjes van haar zijn echt vies bruin! Gelukkig is ze nog nooit verbrand!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben ligt alleen maar in de schaduw maar heeft ook een gezond kleurtje hoor!
    We smeren ook goed, ondanks de schaduw.
    Elmo

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

*mopper* anne is ngo net zo wit als ze was... *mopper*

huidje van dr mama waarschijnlijk
    die word ook pas bruin als ze 2 weken in brazilie zit...

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    saskia78 tijd om daar heen te verhuizen ;) :) :) :)

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn heeft ook al een lekker kleurtje! Niet overdreven ofzo, maar je kan gewoon zien dat het mooi weer is!
    Smeer hem meerdere keren per dag in factor 30, en hij gaat steeds niet langer dan 15 minuutjes in de zon, en dan weer in de shaduw! En de hele dag een petje op!
    Is toch lekekr een kleurtje? Zolang ze maar niet verbranden, dus goed ingesmeerd zijn, is er niks aan de hand.

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tedje is ook al leker verkleurd. Hij heeft alleen last van pukkeltjes omdat hij last heeft van warmte uitlag :(
    Wij smeren hen ook goed in en het is verschillend wat hij aan heeft. Gaat hij een lang stuk mee op de fiets dan heeft hij iets aan met lange mouwen.
    Maar is hij lekker aan het spelen dan een broekje en tshirt of in zijn luierkontje of in zijn blote kontje ;)

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    is dat niet goed dan een bruin kleurtje....
    rod dat snap ik want verbranden is bij kinderen en babys heel slecht maar bruin? ;)

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@janette: laat manlief het maar niet horen.. die zou het liefst zn spullen pakken en daar gaan wonen ja

16. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Maud verkleurd ook hoor. Zeker door het kruipen voorkom je niet zat ze in de zon komen en zelfs in de schaduw verkleuren ze!

Maud heeft een lekker dunne langebroek aan en een t-shirt. Gaat prima met kruipen en is niet te warm!

Deel Deze Pagina