Hoi allemaal, Onze dochter Anne is vrij makkelijk maar ze heeft de laatste tijd overdag steeds vaker dat ze vroeger wakker wordt dan de bedoeling is. Wij gaan uit van 1,5 - 2 uur slapen, maar vaak is ze al na een uur wakker en dan na wat geluidjes gaat ze huilen. Als ik dan even ga kijken, is het daarna nog erger het huilen, ik probeer vol te houden, totdat ze weer slaapt, maar dat lukt maar zelden. Het lijkt me ook niet goed dat ze steeds zo huilt. Hoe moet ik hiermee omgaan??
Tsja, mijn meisje gaat ook veel minder slapen nu. En die hoef ik echt niet te dwingen om te gaan slapen. Maar als ze gewoon weer wakker is, waarom mag ze er dan niet uit? Misschien is ze wel uitgeslapen.
Ze wordt ouder en gaat dus waarschijnlijk ook minder slapen. Dat is normaal. Ik zou haar er dus uit halen na een uur. Mijn zoontje is op moment ook met zijn slaapjes aan het rommelen.
lekker eruit halen joh. zoals hierboven ook al is gezegd. Jill is nu ook super aan het rommelen met de slaapjes, de ene keer 2/3 uur dan maar 1 uur terwijl ze voorheen altijd maar 3 keer sliep op de dag en dan maar 3 kwartier. snap er nu helemaal niets meer van haha.
Ik vraag het me af of ze er genoeg aan heeft, omdat ze na twee keer op een dag zoiets gedaan te hebben wallen onder'r oogjes heeft van het tekort aan slaap, dus ik denk dat ze wel meer slaap nodig heeft.
Wij kunnen hier nooit uitgaan van 1,5 tot 2 uur slapen. Noelle heeft altijd korte dutjes gedaan en slaapt nu ook wel regelmatig langer overdag, maar het blijft elke dag afwachten hoe lang ze per keer slaapt. Als ze dus weer 2 korte slaapjes doet op de morgen en de middag gaat ze gewoon om half 5 nog een keer naar bed en slaapt dan nog weer een uurtje. Anders houdt ze de dag gewoon niet vol totdat ze 's avonds naar bed gaat. Dus mijn advies is gewoon weer na een paar uren opnieuw naar bed brengen, want als een kind overdag oververmoeid raakt, slaapt het 's avonds en 's nachts juist ook weer slechter.