Moeders, Vanmiddag toen ik Tara vasthield, deed ze opeens heel eng. Het leek wel of haar hele lichaam verkrampte en ze kreeg een super rood hoofdje. Haar vuistjes hield ze gebald langs haar hoofdje omhoog. Het duurde maar een paar seconden, maar het zag er doodeng uit! Zijn er moeders die dit ook wel eens meegemaakt hebben? En is dit iets wat baby's vaker doen? Tara is nu 9 weken. Liefs
Misschien krampjes of een scheetje wat dwars zit? Esmee doet dit ook vaak als ze moet poepen of krampjes heeft.
Mijn dochtertje doet dat ook maar volgens mij doet ze dat als er een scheetje dwarszit of ze moet poepen ...
Kan ook niet anders zeggen.... The same here. Vaak is het hier een voorteken dat er een poepie aan komt. Lucas heeft niet echt krampjes meer... Het zit hem gewoon dwars
Jaime heeft dat ook wel eens. Dan hoor je haar ook kreunen. Negen van de tien keer heeft ze daarna een enorm volle luier
youame doet dat als k met der in het donker kom en als k dan zeg doe s niet gaat ze lachen ze krijgt dan een driftbui ze maakt dan ook van die rare geluidje net of ze der adem inhoud en dan beetje huilen
Floor heeft het ook heel vaak, en dan van die gebalde knuistjes.. die zoo strak vast ziten dat d'r vuistjes helemaal paars worden. Soms best een eng idee. Maar het is iets wat ze zelf doet, dus als het haar pijn zou doen laat ze vanzelf wel wat los
Daan heeft dit ook wel eens, en dan zit hem inderdaad vaak een windje of een poepje dwars. Misschien helpt het om je kindje dan met de klok mee over zijn buikje te wrijven, Daan vindt dit in ieder geval erg fijn en lijkt dan wat meer te ontspannen. Groetjes, Wendy