hallo, Colin is nu bijna 4 maanden oud, en we bakeren hem al in vanaf dat ie 6 weken was. maar meneer is zo sterk dat dat niet meer helpt, ik baker hem in en tegen de tijd dat ik de dekentjes overdoe dan heeft ie zijn armpjes al weer los. Dat is onze oudste nooit gelukt. dus hoe Colin het voormekaar krijgt, ik weet het niet. Maar dan heeft ie de grootste lol. maar als ie niet ingebakerd is, slaapt ie heel kort en onrustig. ik weet niet meer hoe ik het nu doen moet, en een bakerzak aanschaffen vind ik ook zonde, want zolang mogen ze er toch niet in. en ze zijn best duur. iemand misschien een ideetje of een tip : : ik heb al zitten denken om zelf een slaapzak te vernaaien tot bakerzak, maar weet niet de maten en het moet wel veilig zijn natuurlijk.
Een bakerzak aanschaffen via marktplaats, daar staan de originele op voor een prikkie, een vriendin van mij heeft het ook zo gekocht. Succes
ja was vandaag ook op zoek naar de bakerzak maar kon hem niet krijgen vandaag maar echt wat nodfig dus nu de swaddle me bij de prenatal ..misschien ook een idee
ik had ook een swaddle me gezien, maar volgens mij issie daar ook te sterk voor en wurmt ie zich daar ook uit. hoe hij zich loskrijgt is mij een raadsel....Houdini is er niks bij
Wij wilden Daan ook inbakeren omdat hij zo onrustig was, maar het consultatiebureau adviseerde ons eerst te proberen om meer regelmaat in zijn dagindeling aan te brengen. Daarvoor hebben we het boekje 'Regelmaat brengt rust' besteld (zie www.debakermat.nl), en ik moet toegeven dat de adviezen daarin erg goed werken bij Daan. Hij slaapt rustiger en langer, en huilt en jengelt een stuk minder. Dus inbakeren is sinds we daarmee zijn begonnen nog niet nodig geweest. Groetjes, Wendy