He allemaal, Mijn kleine meid van bijna 3 mnd ging ik vanmorgen in bad doen. Vond het wel wat dun op haar hoofdje maar dacht dat het aan mij lag. Tot het water van het bad eruit was en er heeeel veel haartjes in lag. Ook in de loop van de dag verliest ze nog haren. In de capuchon van haar jasje zitten ook haartjes. Hebben jullie dit wel eens mee gemaakt? Ben er erg van geschrokken! Nu is het wel zo dat ik sinds maandag dicloflenac gebruik. Ze krijgt nog maar 1 a 2 voedingen (nou ja meer gezellig keutelen aan de borst ) er dan zit min 10 uur tussen met het innemen van de laatste pil. De apotheek heeft het helemaal uitgezocht en dan kan er eigenlijk niets meer in m'n melk zitten. Dit kan eigenlijk geen oorzaak zijn, maar ja noem het maar. Morgen bel ik zowiezo met de arts, maar om nu een weekenarts voor te bellen.. Misschien is er iemand die dit herkend? En zoja wat kan ik er aan doen? Thanks, Manootje
hmmz raar als je je echt zorgen maak kan je altijd de arts bellen vandaag informatie is altijd goed het is niet zo dat je er persee heen moet
haaruitval komt heel veel voor bij jonge babies, er zijn er zat die met een bos haar geboren worden en vervolgens helemaal kaal worden waarna het haar weer teruggroeid. het is altijd goed om je huisarts morgen even te bellen maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het kwaad kan en/of aan je medicijnen ligt die van mij verliest nu ook veel haar, heeft een kale plek op haar achterhoofd nu en op haar voorhoofd ineens diepe inhammen
Dat is nesthaar wat ze verliest Dat komt regelmatig voor hoor geloof ik. Mijn zoontje heeft het alleen op zijn achterhoofd gehad, die is een tijdje kaal geweest (had daar met zijn geboorte wel haar). En dat terwijl ie wel een bos heeft op bovenop zijn hoofd (maar dat heeft volgens mij ook met het liggen te maken).
Mijn zoon heeft trouwens nog steeds nesthaar in zijn nek. Weet iemand wanneer dit weer verdwijnt? Ik vind het niet zo mooi
kan ik beter de tondeuse van mijn man er op zetten Misschien wel een idee Het is namelijk zwart terwijl mijn zoontje echt al een blonde bos heeft haha.
Ik heb ook en tijdje gewacht tot het uit viel omdat ik dat alleen maar hoorde maar bij Silver is alleen een kale plek gekomen Bij mij nichtje haar dochter is alles er af gevalen
Mijn dochter had bij haar geboorte superveel haar! Zelfs de verloskundige vond het extreem veel hahaha wat was ik trots! Het is ook op een goed moment uit gaan vallen, het was opeens zo dun en vlassig! Gelukkig heeft ze nu weer ontzettend veel haar en kan ik er steeds meer mee... de staartjes zijn niet meer weg te denken want het hangt bijna in haar oogjes Dus geen zorgen het hoort erbij!
Het komt inderdaad vaak voor hoorde ik, vooral als kindjes met veel haar geboren worden. Mijn dochter had niet zo veel , dus hier is het niet gebeurd. Ik zou me er niet druk om maken. En ik mocht ook diclofenac in combinatie met borstvoeding. Ik geloof dat de 'normale' dosis diclofenac, 3 x daags 120 ofzo? toegestaan is. Het is voor mij al langer geleden, dus ik weet het niet zo goed meer, maar hier werd het in het ziekenhuis ook uitgezocht. Ik voelde me er overigens ook niet zo prettig bij hoor, dus ik kan me voorstellen dat je dit haaruitval hier gelijk aan koppelt, maar dat is dus niet nodig.
Jep hier ook... Hele bodem van het badje lag wel eens vol.. en het hoofdeinde van zn bedje was helemaal zwart.. Schrok er ook van... Van een flinke bos pikzwart haar naar alleen nog een uitgedunde pluk bruin haar bovenop Rondom helemaal een kaal glad huidje. En nu, 2 maanden later groeien de zijkanten gelukkig alweer aardig bij! Het valt al veel minder op. Dus.. komt goed..
@ Mymiracle, ja idd diepe inhammen Mijn oudste had me toch een bos haar en dat is allemaal blijven zitten, behalve wat op de achterkant. Vond het al jammer dat ze niet zo veel had en nu valt het ook nog uit.. @ Merijn, ja zou het ook gewoon scheren, of in elk geval knippen hihi @ kdvjuffie, ja echt jammer! Is wel leuk als je met staartjes aan de slag kunt! Staat ook zo schattig! @ Athina, ja zoiets idd en ik neem maar 2 keer per dag in. @ Janneke, jouw verhaal komt helemaal overeen met wat hier gebeurde. Gelukkig komt het ook weer terug! @ All bedankt voor jullie reacties, heb echt een beetje in de rats gezeten. Nu weet ik in elk geval dat het normaal is
jamie had ook wel haar uitval, maar niet in de mate dat je de haren in zijn capuchon of in bad kon zien liggen...