Voorkeur speen..herkenbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik heb al die tijd gedacht dat mijn zoon geen baby was voor een speen. Ik heb die spenen van Difrax totdat ik de tip kreeg van iemand om die van Avent te gebruiken. Wonder boven wonder is mijn zoontje nu na 2 dagen! verslaafd aan die speen :D Hij kan opeens tevreden in de box liggen met zijn speen hij valt uit zich zelf in slaap met die speen. Eerst moest ik uren met hem rond lopen voordat hij moe werd. En hij heeft al 2 dagen geen huiluurtje gehad (lees: hysterisch huiluurtje(s)) en slaapt in de nacht door :D:D:D.

Herkennen meer moeders dit? Ik weet natuurlijk niet of het door de speen komt maar hij is opeens super tevreden

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Héél herkenbaar :) Mijn zoontje wil ook uitsluitend de tutjes van Bibi, andere spuugt die direct uit! :)

3. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    Hier ook een bibi lover! De andere speentjes wil hij ook niet. Ik had ook de speentjes van difrax, maar meneer wil alleen maar bibi spenen!

4. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Heel herkenbaar. Mijn ene dochter wil alleen difrax en de andere bibi.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heel veel kindjes hebben een voorkeur voor de bibi en difrax is meestal geen succes.
    Tenminste dat is wat ik in de kraamweek zie

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ja hoor, heel herkenbaar,
    bij mijn zoontje hebben we difrax en avent gehad, maar meneer wou alleen maar de spenen van bibi,
    en nu nog steeds !!

7. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook een kleintje die alleen de bibi speentjes wil. Die van difrax wil ze echt niet hebben, zijn veel te hard lijkt wel.

Die speen van Avent (zat bij mijn flessenpakket), die wil ze ook nog wel eens

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zoontje wil helemaal geen speen of maar heel even en al zeker die van difrax niet.

mijn dochter wil alleen die van bibi. als ik een andere geef spuugt ze hem uit en zegt ze bah en plurt hem weg haha.

die van difrax zijn erg hard denk dat veel kindje hem daarom niet willen hebben

9. Die van mij wil ook alleen maar Bibi!
    Dat zijn blijkbaar de beste, alle kindjes willen Bibi!

Ik vind het alleen zo jammer dat Bibi helemaal geen leuke spenen heeft..

Je hebt de 'I love mama' spenen en in allerlei kleurtjes..
    Ik heb ze ook een keer met koeien gezien, maar daar vond ik ook niks aan..
    Difrax heeft veel leukere!

10. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Idd heel herkenbaar. Ons kleintje heeft een duidelijke voorkeur voor Dodie MAM spenen (zie je hier niet zo heel veel). Avent vindt hij ook wel fijn, maar bibi moet hij weer helemaal niets van hebben.

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier ook een bibi-fan, ik heb er 2 van difrax gekregen en die spuugt ze uit of ze kauwt erop, gek genoeg wil ze wel alleen de fles van difrax....

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier ook alleen bibi :)

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Hier alleen bibi :)difrax spuugd hij gelijk uit en dodie ( had ik eerst ) kan hij niet lang op zuigen op 1 of andere manier

Liefsz

14. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    mij zoontje heeft altijd bibi ook om dat ik die zelf zo leuk vind maar ik heb er ook 1 van afent gehad en die vond i ook heerlijk vooral om mee te slapen.

15. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier ook de Bibi, difrax wilde ze absoluut niet

16. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Alleen maar bibi. Difrax vliegt meteen door de kamer :D

17. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Nina wil alleen de Dodie MAM spenen. Ze wil absoluut geen speen waarvan het speentje omhoog staat, tegen het gehemelte zeg maar, zoals de BIBI speen. Ze heeft alleen een speen als ze slaapt en Dodie heeft ook een nachtspeen, die geven een beetje licht in het donker. Erg handig als ze m weer eens kwijt is (vind m zelf terug) of uit dr bedje gevallen is (dan vind ik makkelijk)! Daarbij zijn ze ook erg schattig en ventileren ze erg goed door de gaatjes in het dopje!

18. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Hier alleen de Avent speen. Hij had juist moeite met de Bibi en Difrax speen, dus toen de avent speen gegeven en dat ging meteen goed.
    Verder nooit meer anders geprobeerd.
    Hij krijgt hem ook alleen maar met slapen of in de auto.

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hier de dodie mam en avent spenen. Difrax en bibi wilde hij niet. Blijkbaar bevalt hem de vorm van die spenen niet.

20. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hier begonnen met Difrax dental, viel snel uit. Toen Difrax kers, zelfde probleem. Nu de Avent speen en die houdt ze heel goed vast!

Deel Deze Pagina