Ik zoek al maanden een donkerroze polo voor mijn zoontje van 10 maanden. Iemand enig idee waar die te krijgen zijn? (En nu geen reacties van staat niet bij een jongen, want dat is ieder voor zich..)
mischien anders toch op de meidenafdeling kijken??? bij de jola bijvoorbeeld of c en a??? volgends mij zit er toch weinig verschil in dacht ik!
Lacoste heeft ze maar ik weet niet of ze zo klein al hebben. Mijn meisje heeft een licht roze va Ralph Lauren, die hebben dus iig zo klein. Kijk eens bij de bijenkorf!
een voorbeeldje: Classic Mesh Polo - RalphLauren.com Ennuh... staat best bij een jongen hoor. Ilana draagt ook blauw, daar wordt ook niet van gezegd dat dat alleen bij jongens mag.
@yenolah, die donkeroze hebben ze alleen in maat 9 maanden. En is in dollars.. Weet je een site in t nederlands toevallig?
Mijn zoontje had laatst ook een licht roze (jongens)polo aan. Op het cb zei er een mevrouw tegen mij, wat een schattig meisje Ik had die polo bij de hans textiel gekocht. Hij staat trouwens nu bij hun in de folder Hans Textiel
@Toetie, achja.. sommige mensen zijn gewoon stom. Ik heb echt een beer van een kereltje en alles aan hem is stoer en jongens en nog vragen sommige mensen van wat is t.. NOUJA! Dan denk ik altijd maar, die zijn gewoon suf.
Wij waren op vakantie, meisje lief een te schattig kanten jurkje aan met hoedje.... werd er ook nog gevraagd wat het is dus tja
Oh, hier ook hoor, wagen met roze parasolletje, roze jurkje aan, roze schoentjes, roze jasje met bloemetjes en een roze oililyluiertas en nog "is het een jongetje of een meisje?" Ik vind roze polo's echt leuk bij jongetjes, zeker met een leuke stoere broek eronder!! Pas als er bloemetjes op staan, ga ik twijfelen Maar simplycolors heeft veel kleurtjes en het zijn echt goede shirts!
Dat is bij ons ook wel eens zo, en dan heeft Sterre zelfs nog een roze knipje in haar haar! Mijn antwoord: Een HOMO!
Wie weet bij de Hans Textiel!? Ik heb daar ook polo's vandaan voor mijn dochter en daar zag je niet aan dat het voor een meisje was... Alleen was dat wel vorig jaar... offtopic: Denk wel dat je weet waar die zit!?!? Utrecht toch? Ben net verhuist vanuit Zuilen naar Maarssen en ik mis de Hans Textiel toch wel om er zo even naar toe te kunnen lopen hihi Succes met zoeken!
Hoi, Bij de Hema heeft mijn schoonmoeder hem vandaan. Ik wilde graag een licht roze polo/tshirt maar ze kwam met deze aan. Jammer verkeerde roze kleur. Maar het staat hem wel goed hoor...... Gewoon doen dus..... gr san