Ik moet morgen weer gaan werken.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hallo,

Zoals het onderwerp al aangeeft, moet ik morgen weer gaan werken. Ik ga voor 3 dagen werken. Ik vind het heel erg moeilijk om mijn kleintje straks bij mijn moeder en oma achter te moeten laten. Vooral omdat je nu 24 x 7 bij hem bent. Ik weet dat hij in goede handen is en hij is niet bij vreemden, en natuurlijk zijn wij ook groot geworden, maar het voelt toch steeds zwaarder aan. Ik weet dat ik moet, want een optie om thuis bij hem te blijven is er niet/nauwelijks (of we zouden ons huis moeten verkopen, is niet echt een optie, toch!). Ik heb wel weer zin om te gaan werken, want ik mis mijn collega's en de andere praat natuurlijk wel. Zucht, het is gewoon erg moeilijk............

Ik ga hem nu maar uit zijn bedje halen, kunnen we lekker gaan knuffelen..

Heel veel liefs,
    Qwizz.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja moeilijk hoor meid.
    maar weer ff lekker "jezelf" zijn is ook wel lekker
    Veel succes en vooral sterkte morgen op je eerste werkdag

3. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Heel veel succes morgen! Natuurlijk is het moeilijk om weer te gaan werken, maar het komt vast allemaal goed.

De eerste dag heb ik tranen met tuiten gehuild :oops:...

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik snap exact wat je bedoeld! Ik moet ook overmorgen weer aan de slag. Aan de ene kant een verademing om inderdaad weer eens wat anders om je heen te hebben en ergens anders over te kunnen praten. maar aan de andere kant voelt het vreselijk. Ik wil hem ook niet achter laten. Hij hoort bij mij te zijn. Hij is ook nog zo ontzettend klein....

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ga straks de tassen maar alvast inpakken en klaarzetten, dan hoef ik me daar morgenochtend in ieder geval geen zorgen over te maken. Ik hoop dat ik het een beetje droog kan houden morgen, anders kom ik dalijk op mijn werk aan met doorgelopen mascara!

6. Niet meer actief

vreselijk zou ik me voelen, gelukkig werk ik thuis en kan ik straks alles combineren want ik zou dat ook niet kunnen hoor!

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nou, stop dan ook maar wat extra make-up in die tassen, hahaha! Veel succes morgen.

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hahhah! Dank je! Ik ben in ieder geval een stuk opgevrolijkt nu!

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    weet ook precies hoe je je voelt, ik had het zo erg dat ik toch maar ouderschapsverlof heb opgenomen, ik werk normaal ook 3 dagen en nu tijdelijk dus maar 2, is toch weer dag minder zonder haar. Ik moet in januari weer voor 3 dagen beginnen, maar ze is nu wat groter enzo, dus vind ik het wat makkelijker dan als ze zo klein is!

succes

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zie nu dat je vandaag moest, ben benieuwd hoe je het hebt gehad!?

groetjes

11. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik had in principe 28 november weer moeten beginnen voor 3 dagen per week, maar had nog zoveel vrije dagen over dat ik vrij heb genomen t/m eind van het jaar. Moet zeggen dat ik blij ben dat ik dat heb gedaan. Vooral nu hij van alles aan het ontdekken is en begint te grijpen en te spelen en te lachen e.d. Nu kan ik dat begin lekker mee maken.

Heb aan de ene kant ook wel weer zin om te werken, maar heb bij de gedachte dat ik de kleine straks 2 dagen bij de creche heb een beetje moeite. Vind het nu zo leuk thuis. Een beetje dubbel gevoel...
    Gelukkig werkt m'n vriend voorlopig 4 dagen vandaar de 2 dagen opvang. Dan gaan we kijken hoe dat bevalt, mocht het niks zijn dan is er bij ons gelukkig nog een optie dat ik thuis blijf.

Maar ik hoop dat je een beetje goed de eerste week doorkomt. Het is natuurlijk wel weer een hele stap...

Greetz :)

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zouden Steven ook nd cresh brengen, maar hebben dat afgezegd, ik vond en leek me niks, nu is papa er voor steven, elke dond avond en zaterdag de hele dag. Gaat prima zo!
    Ik had ook geen bal zin om te werken, maar als je 1 dag hebt gehad, is het toch wel weer leuk.

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Opzich was het wel weer leuk om aan het werk te zijn. Ik heb hele leuke collega's dus kwam de dag wel door. Ik vond het alleen heel erg moeilijk om mijn kleintje bij mijn moeder achter te moeten laten. Ik had heb gelukkig al slapen in de maxi cosi meegenomen en bij mijn moeder al slapend in zijn bedje gelegd. Dus hoefde niet weg te gaan met een huilend kindje! Heb wel een paar keer gebeld hoe het met hem ging. En hij heeft het heel goed gedaan! Ook de dagen daarna heeft hij het goed gedaan. Hij komt alleen 's nachts weer voor een voeding en dat terwijl hij eerder wel doorsliep. Zou het te maken kunnen hebben dat hij mij misschien mist en zo toch wat langer bij me kan zijn? Ik heb hem in ieder geval heel erg gemist. Deze week werk ik dinsdag, woensdag en vrijdag. Ik hoop dat hij snel weer in gaat zien dat de nachten ervoor zijn om te slapen!

Ik ga nu in ieder geval ook een klein tukje doen!

Veel liefs,
    Qwizzzzzzzzz (!)

Deel Deze Pagina