baby verschonen in het vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tanjax11, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Kan je je baby verschonen in het vliegtuig? Is daar een speciale ruimte voor?

2. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Daar ben ik ook benieuwd naar, ik lees even met je mee

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ja hoor, er is altijd wel een wc aanwezig waar ze een verschoonruimte in gecreëerd hebben. Het is natuurlijk wel altijd heel krap en wat behelpen, maar vaak is er een soort uitklapblad, wat de stewardess voor je kan uitklappen en dat dan over de wc heen valt, handdoek ofzo erover heen en je kleintje kan liggen.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het is niet heel riant en je moet er een beetje de houdgreeptechniek voor toepassen maar je kan je kind verschonen in het vliegtuig.
    Op schiphol zelf heb je ook een hoop babyverschoonruimtes, die erg ruim zijn

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd het is krap....vooral met een peuter van 1,5 die lekker net voor het instappen haar broek vol duwde hihi...

had 15 minuten terug nog verschoond maar ze was het er blijkbaar niet mee eens dat ze in het vliegtuig moest.....

Heeft ook vanaf het moment van inchecken bij de bali tot aan opstijgen bijna 1 uur want vliegtuig had vertraging....keihard lopen gillen en huilen.....(leeeukkkk).....NOT!!!

Ze was gewoon doodop en omdat bij inchecken de wagen weg ging.....ze kon gewoon niet slapen door alle nieuwe indrukken enz....

Gingen we landen bijna viel madam in slaap!! moest ik ze weer wakker maken..

Maar ff terug, het kan...maar hou je voor dat je idd bijna een houtgreep moet kunnen beoefenen.....en heel handig zijn met verschonen....

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hadden geluk dat het vliegtuig niet vol zat en hadden 3 plaatsen tot onze beschikking.Ik heb hem gewoon op de stoel verschoond met een matje eronder en de vieze broek in een pastick zakje bij het toilet weg gegooid

7. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen een plasluier hoop ik heh? Ik heb een keer meegemaakt dat iemand naast me vrolijk een poepluier ging verschonen op ene lege stoel. Hele cabine stonk , verschrikkelijk, daar mochten we dan 3 uur in die lucht zitten met z'n allen. Stewardess ging helemaal uit dr plaat.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha om dat laatste bericht moet ik echt enorm lachen....

Dat doe je toch niet!!

Deel Deze Pagina