Als wij op vakantie gaan neem ik altijd het extra matrasje voor in een campingbedje mee (ook als ik mijn eigen bedje niet meeneem omdat er op het vakantie-adres 1 is). Nu gaan we deze zomer vliegen en vroeg ik me af of er meer mensen zijn die het matrasje meegenomen hebben bij een vliegreis. Hij weegt in ieder geval niet veel, dus dat zal geen probleem zijn.
Maar het is wel een heel geschouw mwt zo`n extra matras en je hebt waarschijnlijk al veel bij met zo`n kleintje. Waarom neem je steeds het matrasje mee ook als er een bedje aanwezig is? als je het voor de hygiëne doet waarom neem je dan gewoon niet een extra hoeslakentje van thuis mee wat je daar over het matras trekt?
Wij namen altijd extra hoeslaken / molton van huis mee. Kan gewoon in de koffer en is makkelijker meenemen. 3 dik er op en dan is het ook nog enigszins hygienisch
Ik vind de matrasjes in de campingbedjes altijd zo dun en hard. Maar het is inderdaad wel erg onhandig om mee te nemen. Het wordt waarschijnlijk toch een extra molton hoeslaken.