Hoelaat geven jullie de laatste voeding? Hier is het rond halg 9 eigenlijk al. Maar vandaag tegen 8en. Hij heeft dan even geclusterd. Valt dan echt in zn avondslaap. En leg hem dan maar op bed. Doe ik dat niet dan is hij meestal de rest van de avond ontroostbaar en dan kan het rustig 1 uur worden. Meestal slaapt hij door tot 6 uur maar soms komt hij al om 4 uur. Heeft verder niet echt te maken met hoelaat hij naar bed gaat. Is dit nou echt te vroeg? Moet ik hem nog wakker maken voor een voeding? Groetjes
Ik zou hem gewoon volgen en ervan genieten 20:00 tot 06:00 is 10 uur, als je baby minimaal 5 kilo is, mag dit gewoon. Wij maken onze baby wel wakker voor een voeding rond 23:00, maar dat komt omdat ze een slechte drinker is.
Het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn he. Maar als ik hem om bijv 23 uur wakker maak dan drinkt hij slecht en word dan boos en dus huilen/krijsen en ben ik zo weer een uur of 2 bezig
Hier ook al een tijdje tussen 8 en 9 's avonds.. ze slaapt door tot 5-6 uur. Bij uitzondering wordt het wel eens half 10. "Vroeger" ging ze tussen 10 en 11 's avonds slapen maar ineens werd dat wat eerder. Eerst werd ze dan nog wel eens om 3 of 4 uur wakker maar de laatste tijd niet meer gelukkig. Ik vind het heerlijk, heb je toch nog een stukje avond over voor jezelf. En als ik aan het werk moet zal ik ook zo 6 uur/half 7 eruit moeten. Ze moet dus eigenlijk nog ietsje langer leren slapen Maar ik klaag zeker niet!
Ja hoor lekker volgen! Onze zoon slaapt vanaf dat hij 5 weken oud is van 20.00 tot 06.00 soms iets eerder soms later maar dit is heerlijk! Groetjes paula
Ik maakte onze dochter wakker voor een laatste voeding rond 23.00u tot ze 4 maanden was. In verband met haar suikerspiegel leek me dit beter. Ze ging dan rond 19.00u naar bed en ik haalde haar om 23.00u slapend uit bed, slapend flesje en slapend weer terug. Ze sliep dan door tot 08.00u ongeveer. Rond de 4 maanden heb ik de laatste fles eraf gehaald en ze slaapt nu van 19.00-08.00u