Ben zaterdag ziek geworden, verkouden, koorts, overgeven. Ook mijn kleine van 6 maanden werd ziek. Mijn super lieve man heeft vervolgens zo goed voor ons gezorgd. Boodschappen, opruimen, koken, wassen het hele weekend in de weer. Daarnaast heeft hij zo lief voor onze kleine gezorgd. Hem in badje gedaan en mij 'sochtends laten slapen. Vanmorgen voor zijn werk nog de vaatwasser uitgeruimt en ons zoontje uit bed gehaald. Op deze momenten denk ik weer "Wat hou ik toch van hem en ben blij dat hij mijn man is " Wanneer hebben jullie deze gelukzalige momenten?
Wat goed! Het is namelijk makkelijker te zeggen wat juist geen gelukszalige momenten zijn.. De mijne is: als ik er echt doorheen zit en niet meer weet wat ik moet doen dat hij terug komt van zijn werk. Voel me dan heel schuldig, maar ben dan blij als hij thuis is en alles overpakt, precies zoals jij het omschrijft. En als hij lief naar mij lacht .
Ik hou zoveel van mijn man omdat hij er altijd voor me is. Hij weet me gerust te stellen als ik ergens van overstuur ben en hij steunt me altijd. Hij houdt van me om wie ik ben.. daarom hou ik ook van hem
Dat is wel een hele persoonlijke vraag! Maar we zijn niet voor niks 10 jaar samen volgend jaar. Het geheim zit hem vooral in dat we elkaar echt aanvullen. Waarom ik zo van hem hou, tjah dat hou ik lekker voor mezelf hoor.
Ik hoef alleen maar naar mijn kinderen te kijken.. zulke leuke kinderen krijgen je alleen met een geweldige man!
Ik hou zoveel van mijn vriend, omdat hij super veel geduld met me heeft en heel veel voor me over heeft. We kunnen samen lachen en echt ons zelf zijn. Als we samen zijn voel ik echt een rust over me heen vallen
Ik hou al 13 jaar van 'm Hij is gewoon ontzettend lief Na de bevalling heeft hij echt ontzettend goed voor ons gezorgd terwijl ik ziek was, en verder staat hij sowieso altijd voor ons klaar.