Beste allen, Dinsdag moet ik met m'n baby van vijf maanden naar de dermatoloog. Hij zit onder het eczeem. Weet iemand van jullie wat ik bij dit bezoekje kan verwachten?
Toen ik destijds naar de dermatoloog moest, werd hij alleen lichamelijk onderzocht (zijn eczeemplekken).. Kreeg boekjes met informatie mee,advies over het insmeren/douchen en weer de nodige zalfjes en cremepjes.. Nu ga ik er niet meer naar toe, omdat ik weet dat het op en af gaat qua eczeem.. Maar iig heel veel succes!
Hier werd hij met 4 maanden lichamelijk onderzovht. Alle eczeemplkken uitvoerig bekeken. Daarna uitleg over hun bevindinfen en welke zalfjes wanneer gesmeerd moesten worden.
hier is onze zoon met 2 maanden al naar de dermatoloog geweest. toen lag hij een week in het ziekenhuis omdat hij niet goed groeide en hij kwam niet aan omdat zijn lichaam helemaal onder het eczeem zat en heel onrustig. zit nu nog bij dermatoloog nu is hij 5 maanden hij heb een zalfje met hormoon en vette zalf in 1.
Ik ben drie weken geleden met mijn zoontje, van toen 5 maanden, en ik kreeg hormoonzalf mee. Ik had al hormoonzalf van de huisarts, maar dat hielp niet. Deze is zwaarder.. Informatie hoevaak en hoeveel je moet smeren en er wordt naar de oorzaak gekeken, erfelijkheid of allergie.. Ik moet donderdag voor controle en mijn zoontje heeft weer een normaal babyhuid, had het nooit verwacht want hij zat er werkelijkwaar helemaal onder! Maar bezoekje is niet heel bijzonder of spannend, vooral informatie en even kleertjes aan en uit trekken