Onze jongste eet al een tijdje lekker vast voedsel. Ze krijgt rond 9.30 uur een fruithap, tussen de middag eet ze vaak al 2 boterhammen en 's middags, na haar slaapje, krijgt ze rooibosthee/water met een soepstengel of een babykoekje van De Kleine Keuken. 's Avonds eet ze flink groenten/aardappel/vlees en nog wat Griekse yoghurt na. Verspreid over de dag krijgt ze nog 3 flessen: 's ochtends en 's avonds voor het slapengaan 210cc, tussen de middag na de boterham 165cc. Ik wil de ochtendfles wat gaan afbouwen en heb geprobeerd haar pap van een lepeltje te geven. Dit vind ze helemaal niets. Het ligt volgens mij niet aan dat lepeltje, ze vind de pap gewoon niet lekker. Brood lijkt ze 's ochtends ook nog niet echt te willen. Wat kan ik haar dan aanbieden?
Havermout, smoothie met schepje pap erdoor, yoghurt met fruit en iets van extra vezels, bananenpannekoekjes
Hier krijgt de jongste een bordje pap van 150/5, was ook niet gelijk een succes, dus eerst een paar weken uit de fles gegeven om te wennen en daarna gewoon bordje. Zoon at vanaf 8 maanden s morgens een boterham, die lustte geen pap. Hij at ook wel eens cracotte crackers, dochter vind ze trouwens ook lekker dus misschien kan je dat nog proberen? Of iets van yoghurt met fruit?
Mijn eerste dronk toen pap uit de fles. De tweede vond pap niks en dronk een flesje melk en at daarna een boterham. En de jongste krijgt nu pap met een lepeltje (die vindt het via de fles maar niks).