pijn onder navel+vochtverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cherry blossom, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Even een vraagje, ik voel de hele avond telkens pijn onder mn navel, als ik bij mn navel druk doet het zeer.. ook iets rondom de navel. Weet iemand hoe dit kan? hebben jullie dit ook wel eens?

en nog een vraagje; ik heb ook last van veel waterdunne doorzichtige/wit vochtverlies telkens op onverwachte momenten het is ook best veel. Ik las dat dat normaal is aan het eind van de zwangerschap maar ik ben pas 16 weken. Iemand anders hier die dit ook heeft?

lfs cherry blossom

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Neem even contact op met je verloskundige over het vochtverlies!
    Zij/hij kan je daarover informatie geven!

Wat betreft de navel;ik had er ook last van..
    De baarmoeder rijkt met 16 weken zwangerschap rond de navel..

Groetjes,Alida

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zover ik weet is beide normaal. Je baarmoeder komt idd in de buurt van je navel, ik had er ook last van toen. Beetje pijnlijk en irritant gevoel. Qua vochtverlies, heb ik nog steeds. Soms wel, soms niet. Al vanaf het begin. Is gewoon afscheiding, dat heb je meer tijdens de (gehele) zwangerschap. Maar als je je zorgen maakt, gewoon je vk even bellen!

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn navel heeft zowat de hele zwangerschap zeer gedaan... Er zijn momenten geweest dat ik amper rechtop kon staan omdat het zo trok... :)

Van afscheiding heb ik juist nauwelijks last gehad, terwijl ik dat voor en na de zwangerschap altijd wel heb.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Qua pijn is denk ik de baarmoeder, had ik ook erg last van.
    Het groeit allemaal en soms dan rekken die buikspieren niet echt mee en dat kan ook die pijn geven. :D
    Mbt het vochtverlies zou ik even bellen met de VK inderdaad.

Deel Deze Pagina