Baby ineens heel druk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rneetjj, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Hoi dames!
    Ik ben 33 weken zwanger. Tot nog toe had ik een best rustige baby. Ik voelde hem wel eens, wel erg goed, savonds wat meer.. maar nooit uren en vooral overdag was het vaak heel rustig in mijn buik. Sinds gisteren is dit ineens anders. Heel de dag door is er drukte in mijn buik en zelfs overdag lijkt mijn buik vaak een golfslagbad. Ik ben dit niet echt gewend.. hebben/hadden meer vrouwe dit rond deze termijn dat het ineens heel veel drukker werd?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Niet drukker, wel dat ze rond 31 weken rustiger werd. Onze dame bleek toen in stuit gedraaid, waardoor de bewegingen veel minder werden.

3. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ja ik lees op internet ook alleen maar verhalen dat het juist minder druk word. Dat klinkt ook logischer gezien het aantal weken.

4. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    Bij mij is ze ook veel drukker als normaal haha

5. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik ben ook 33 weken en voel mijn baby om de 10 minuten 😆 lekker druk, maar dat is hij al sinds ik hem voel.

6. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Hier ook sinds vandaag... Stuiteren joh! Op de Ctg ook, nog nooit zo'n actieve met hoge hartslag gehad. Maar soms ook weleens dat ze zo rustig is dat ik echt ff moet porren zeg maar. Heel wisselend.
    Ze kan ook zo drukken met der hoofd, krijg er dan pijnlijke harde buiken van

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb mijn dochter de helft van de zwangerschap voelen stuiteren, vanaf het moment dat ik haar kon voelen bewegen was ze al druk. Dat werd niet minder aan het eind. Ik kan me herinneren dat rond de 33 weken het lastig was om rustig aan tafel te zitten omdat mijn buik zo heftig tekeer ging. Ze is nu nog steeds ontzettend beweeglijk! (maar wel een blij kind :-D)

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Onze zoon is al vanaf het begin een spartelende triathlon atleet, dus ik weet niet beter eigenlijk. Schrik me dan ook iedere keer rot als hij 10 minuten wat stiller is :p

Kan het niet zo zijn dat de frequentie van bewegingen hetzelfde is, maar dat ze simpelweg sterker zijn geworden omdat je baby groeit? :)

9. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hier ook een druk kindje! Is niet minder geworden na de 31 weken haha. Ben benieuwd wat voor kickbokser ik straks op de wereld mag zetten

10. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier al maanden druk en super actief. Nu 38w en nog steeds. Hoofdje zit al vast maar toch kan ze haar rug nog van links naar rechts krijgen en tekeer gaan met die beentjes/armpjes .
    Pijnlijkk voor mij

11. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Jaa dat begrijp ik, dat zal wennen zijn hè als ze straks geboren zijn! Het is ook genieten natuurlijk!
    Qua heftigheid is er niets verandert, maar waar het eerst alleen savonds een uurtje was, lijkt het plots wel de hele dag en nacht (tuurlijk is het wel eens rustig maar er zit zó veel verschil in). Dat is voor mij dan weer even wennen misschien haha

12. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met een drukke baby.. heerlijk ook wanneer je voelt dat hij in een drukke bui besluit nog verder naar beneden te gaan liggen en je 'steken' in je blaas krijgt haha. We genieten er nog maar van dames, ik denk dat we het straks best eens missen :)

13. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Bij mij ook juist drukker geworden! Ik had net deze week een echo en bleek dat ze gedraaid is. Dus dat is het bij mij geweest. Nu voel ik haar veel beter op 1 of andere manier! En dat draaien heb ik ook echt gevoeld trouwens, haha

Deel Deze Pagina