Hallo dames , Ik zit in mijn 33e zwangerschapsweek en ik heb sinds vorige week last van rugpijn wat van mijn onderrug doortrekt naar mijn bovenrug , Heb ik al jaren last van maar daar heb ik ik heel de zwangerschap geen last van gehad maar nu begint het op te spelen heel erg. En dat is de laatste paar dagen gemengd met net een gevoel wat ik het beste kan omschrijven alsof het net lijkt alsof je ongesteld moet worden maar niet doorzet. En daarbij heb ik ook nog hoofdpijn , niet normale hoofdpijn maar een soort van zeurderig gevoel bovenin mijn kamertje.. haha Hebben jullie hier ervaringen mee? Ik kan wel gaan googelen maar daar komen wat rare antwoorden uit zoals dat de bevalling kan beginnen , ik ga daar niet vanuit vraag het liever hier , en zonodig bel ik de VK op. Bedankt alvast , Gr , Danielle
Wat vervelend van die rugpijn! Maar ik lees dat je daar buiten je zwangerschap ook last van hebt. Je rug wordt natuurlijk wel steeds meer belast met die 'zware' buik aan de voorkant en wat die menstruatiepijn betreft: zou dat niet met het indalen te maken kunnen hebben? Ik zit (sinds vandaag) ook in mijn 33e week en heb er nog geen last van, maar volgens mij kan je kindje rond deze periode gaan indalen en daar kan je behoorlijk last van hebben. Ben benieuwd wat de VK zegt.