Ik ben nu zelf pas bijna 5 weken zwanger maar vraag me af vanaf hoeveel weken jullie positiekleding gingen dragen en hoeveel jullie toen aangekomen waren... Het lijkt me zoooo heerlijk zitten Ik heb ook wel een beetje een buikje van mezelf al, dus strakke broeken vind ik uberhaupt al niet lekker zitten hahaha... Dus ik ben benieuwd vanaf wanneer het 'normaal' is om die heerlijke broeken aan te gaan doen haha Ben benieuwd!
bij de eerste met ongeveer 16 weken, nu al met 12 weken. Maar als jij het nu al fijn vind om ze te dragen, niemand houd je tegen en nog belangrijker, niemand ziet het! Gewoon doen dus.
Ik van af 12 weken. heb al een lekker bolletje (nu 14 weken). Ben nog helemaal niets aangekomen en dit is onze eerste! Het zit zo lekker !
dit is men eerste kindje. ben van mezelf ook niet mager. ik had al een zwangerschapsbroek aan vanaf week 10 omdat ik niets anders kon verdragen. ik vind ze heerlijk zitten. voor de rest draag ik nog gewone tshirten. men buikje is al goed aan het vormen maar ik ben tot nu toe nog niet bijgekomen. gewoon dragen als je jezelf er beter bij voelt.
Hihi grappig. Dus het is echt zo dat je bij je 2e eerder groeit? Het is ons eerste trouwens Ik had vanmiddag een 15% kortingskaartje voor positiekleding bij Prenatal gehad van mn zwangere collega (kon het niet laten tegen haar te vertellen), maar toen dacht ik: oja, vanaf wanneer moet ik kleding gaan shoppen dan? hahaha
Ik kan nog veel aan ben nu 20 weken alleen spijkerbroek heb k speciaal zwangerschapsbroek. Vandaag bijv harem broek met nonchilant shirtje.. En jumpsuits gaan ook prima! Had altijd 34 36 maar nu 5 kilo erbij dus t valt mee maar draag waar je je goed bij voelt!
Oook hier bij de eerste rond de 15/16 weken.. Ben nu 15 weken weken en ben afgelopen week toch maar mijn zwangerschapskleding gaan dragen al had ik het eigenlijk al 3 weken geleden willen doen... vind het zo heeeeerrlijk zitten!!
vanaf 10 weken...en toen kon het eigenlijk al echt niet meer. Maar durfde vanwege de eerdere mk niet eerder.
Ik heb momenteel een heerlijke positie broek aan van de Hema! Maar die is nog veel te groot! Je moet het gewoon dragen wanneer je het lekker vind zitten, en die dingen zitten lekker!! haha Ik ga zelf niet te veel aanschaffen, heb gelukkig veel gehad van vriendinnen maar leggings en jurkjes met een A-lijn zijn ook hele goede opties
Ik met 15wkn zo ongeveer.. alleen broeken hoor! Shirts totaal maar 1/2 positie gekocht. de rest gewoon normaal en maatje groter..
hier vanaf,week 8 een positiespijkerbroek voor werk. en heb een positielegging. sla bij allbei de band nog dubbel.
Hier mijn eerste zwangerschap en vorige week al de eerste broeken en truitjes gekocht: heerlijk. Nou ben ik zowiezo niet de smalste dus misschien dat die banden aan de broek dan al beter vallen! Ik merk in ieder geval echt verschil met de broeken en draag liever geen gewone meer!
Hihi, wat een verschillende reacties! Nou we gaan het mee maken hahaha... Hoop zo dat alles ook goed blijft gaan de eerste 12 weken! Ga morgen iig de vk bellen voor een eerste afspraak, spannend! Maarre, als we het toch over kleding hebben: groeien jullie (.)(.) ook zo? hahaha Ik heb nu al cup D, maar ze knallen er echt al bijna uit, niet normaal gewoon! Een vriendin van me zei vanmiddag: ik weet niet wat jij met je borsten doet, maar ze worden steeds groter (weet niet dat ik zw ben) hahahha
Ik had er een besteld met een week of 14.... Toen bleek hij nog een beetje te ruim. Maar de laatste week is hij ineens erg favoriet. Ik heb ook een positielegging met van die stevige naden... Die zit bij mijn benen prima, maar de band is nog te groot... Die sla ik om en dan zit hij echt waanzinnig! Gewoon doen als je denkt dat je het lekker vind zitten! Zwanger zijn is je ook gewoon comfortabel kleden, ook in het begin, want de kwaaltjes zijn soms niet voor de poes... Dan kan zo'n leuke positiebroek of band echt heerlijk zijn!
Bij nummer een vanaf een week of 16 positiebroeken en pas na ruim 20 weken ook positieshirtjes etc. Bij nummer twee vanaf de eerste dag, bleek namelijk elf weken na mijn bevalling weer zwanger en toen paste ik nog lang niet in mijn normale broeken Waarschijnlijk kom ik na deze zwangerschap nooit meer uit de positieleggings, wat een fantastische uitvinding.. Als je veel strakke broeken draagt, zul je waarschijnlijk iets eerder je garderobe moeten uitbreiden. Ook al heb je nog geen echte babybuik, ook opgezette darmen voelen flink vervelend onder zo'n genadeloze knoop.
Vorige week heb ik voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gehad maar hij is toch iets te groot (zowel bij m'n benen als buik) dus ik draag nu vooral leggings en jurkjes. Dat gaat ook nog prima maar m'n gewone broeken zitten echt niet lekker meer.