Ha meiden, ik heb een uurtje geleden positief getest Heel onwerkelijk! Nu zit ik over alles na te denken en ook over naar welke verloskundige ik het best kan gaan. Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje (dit wordt de 2e) woonden we nog in onze vorige woonplaats, 8 kilometer verderop. Nu zijn we verhuisd maar ik zou zo graag naar mn oude verloskundigenpraktijk willen, heb ken ik inmiddels en ze zijn zo leuk! Maar kan dit überhaupt? Doen VK's ook mensen van een eindje verderop of moet ik gewoon de dichtstbijzijnde doen? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs, Lissl
Van harte gefeliciteerd!! Ja volgens mij doen ze dat. Als het maar niet verder dan een halfuur rijden is. Mijn verloskundige zat precies 15,6 km vandaan
Wat leuk! Gefeliciteerd Vraag t gewoon even na bij je oude praktijk! Als zij het prima vinden en je voelde je daar erg vertrouwd zou ik t ook doen! Ik heb er hier een om de hoek zitten maar ga nu voor de derde ook terug naar m'n vertrouwde praktijk (kwartiertje fietsen vanaf thuis, maar vanaf m'n werk 5 minuten. Dat vond ik juist vaak handig met afspraken)
Mijn VK doet dat ook. Niet bij mij overigens maar het staat op hun site. Ook wanneer je bij je vorige praktijk slechte ervaring hebt gehad en daarom nu bij hun wilt is dat bespreekbaar. Gewoon vragen wat de mogelijkheden zijn denk ik.