Ik zou er niet mee inzitten om straks een rustige baby te krijgen. Het is hier al gek genoeg met momenten maar wat gekker kan nog altijd zeker?
@ Elisje: Wat ik heb begrepen is dat het helemaal niks zegt of de baby in je buik heel rustig of druk is. Het zegt in ieder geval niks over het karakter dat je baby krijgt, of hij rustig of druk zal worden Helaas, haha!
Hoihoi, Ik heb vd week nagelezen in mijn zwangerschapsdaboek van de eerste, en die voelde ik met 17+6, maar dus ook duidelijk aan de buitenkant. Ik lag op mijn rug en voelde welbekende plopjes, maar dus ook een soort lichte golvende bobbel die onder mijn hand wegschoot. Ook wel een paar keer over. Heel bijzonder voelde dat...
Thanks! Dat is inderdaad hoe ik het ook ervaar nu Met heel veel geduld voel ik het af en toe voorbij komen onder mijn handen! Heel gaaf!
Gister was het zo ver We waren allebei helemaal in de 7e hemel Zo fijn dat m'n vriend nu ook mee kan genieten van al dat gedraai in m'n buik!
Hier met 22 weken 4 dagen van de buitenkant en ook echt de buik op en neer zien gaan Voelde haar zelf ongeveer al na 16 weken.
Ik voel het al een tijd, maar sinds twee weken is het ook duidelijk aan de buitenkant te voelen. Sinds een week is het ook duidelijk te zien aan de buitenkant. Moet wel zeggen dat ze heel bewegelijk is, ik voel haar echt een paar heer per dag.