Baby voelen aan de buitenkant?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MC86, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier gisteravond met heeeel veel geduld de kleine weer kunnen voelen aan de buitenkant. Zo leuk! :)

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik zou er niet mee inzitten om straks een rustige baby te krijgen. Het is hier al gek genoeg met momenten maar wat gekker kan nog altijd zeker?

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Elisje: Wat ik heb begrepen is dat het helemaal niks zegt of de baby in je buik heel rustig of druk is. Het zegt in ieder geval niks over het karakter dat je baby krijgt, of hij rustig of druk zal worden ;) Helaas, haha!

4. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi,

Ik heb vd week nagelezen in mijn zwangerschapsdaboek van de eerste, en die voelde ik met 17+6, maar dus ook duidelijk aan de buitenkant. Ik lag op mijn rug en voelde welbekende plopjes, maar dus ook een soort lichte golvende bobbel die onder mijn hand wegschoot. Ook wel een paar keer over. Heel bijzonder voelde dat...

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks! Dat is inderdaad hoe ik het ook ervaar nu :)
    Met heel veel geduld voel ik het af en toe voorbij komen onder mijn handen! Heel gaaf!

6. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Gister was het zo ver:) We waren allebei helemaal in de 7e hemel:) Zo fijn dat m'n vriend nu ook mee kan genieten van al dat gedraai in m'n buik!

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier met 22 weken 4 dagen van de buitenkant en ook echt de buik op en neer zien gaan :)

Voelde haar zelf ongeveer al na 16 weken.

8. Lissymar

Lissymar Lid

15 jan 2011
    96
    0
    0
    Leerkracht in het vmbo
    Ik voel het al een tijd, maar sinds twee weken is het ook duidelijk aan de buitenkant te voelen. Sinds een week is het ook duidelijk te zien aan de buitenkant. Moet wel zeggen dat ze heel bewegelijk is, ik voel haar echt een paar heer per dag.

Deel Deze Pagina