hallo allemaal, moet even m'n verhaal kwijt, heb gister toch zo iets spannends meegemaakt. heb al tijd zo erg last van m'n darmen en het doet zo'n zeer, dus dacht ga naar de huisarts. m'n huisarts heeft allemaal onderzoeken gedaan en aan m'n buikgevoeld, en in een keer zegt de ze...... wil graag dat je heen gaat om een echo wil een BUITENBAARMOEDELIJKE ZWANGERSCHAP uitsluiten........ volgens mij werd ik in een keer heel bleek ze zei ga maar even rustig zitten. daar had ik nou nog nooit aan gedacht, schrok zo erg . dus alles werd geregeld en om 2 uur zat ik al in het ziekenhuis voor een echo, zo spannend...... daar lig je dan voor zenuwen, naar het scherm te kijken en ik zag eerst niks, dus dacht dit is niet goed. zegt de arts in een keer ik zie wel iets in je baarmoeder, we gaan even dichterbij kijken. toen ik keek zag ik iets knipperen haha maar durfde niks te zeggen, de arts in een keer ja hoor het harte klopt het ziet er allemaal goed uit voelde me zo blij........ en opgelucht, m'n man ook kreeg een vette glimlach op z'n gezicht. jammer genoeg is het nog erg klein en zagen we niet zo veel, maar het klopt dus dat is goed. over twee week mogen we weer om een echo komen, dan kunnen we het beter zien, maar m'n gevoel is nu zo goed nou dit was de engste dag in m'n leven volgens mij, en merk dat ik nu ook echt op ben, maar goed ben zo blij dat we ons kleintje gezien hebben. het trouwens wat voor m'n darmen gekregen hopelijk hebt dat een beetje liefs
Logisch dat jullie geschrokken zijn! Wat een opluchting als blijkt dat alles goed is. Geniet er lekker van!!!
Wat fijn dat het allemaal goed is!!!! Lekker genieten meid . Weten ze wel waar je buikpijn vandaan kwam, of hoort het bij je zwangerschap?
Zo dat is inderdaad wel even schrikken ja. Maar fijn dat toch alles goed is en dat je dezelfde dag de echo kon krijgen.. Geniet er lekker van
dank jullie wel de buikpijn heeft met de zwangerschap te maken, heb last van verstopping, de een heeft er mee last van dan de ander... maar bij mij is het gewoon soms niet uit te houden, had het vanmiddag ook op het werk, weet niet wat ik dan moet doen. dus maar even naar de keuken wat drinken en puffen, hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan die (soort laxeermiddel)
Das even schrikken, gelukkig is alles goed! Geniet ervan! Wel balen van je darmen nou hopen dat het medicijn snel werkt.