Baby voelen bij 10 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicky1973, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk om dit zo te lezen! Ik ben zwanger van de derde.
    Onze eerste voelde ik met 15 weken precies, en vanaf dat moment ook echt iedere dag en best vaak op een dag..
    de tweede met 12 weken en ook meteen vanaf het allereerste moment best vaak en ook iedere dag..nu ben ik heel erg benieuwd wanneer ik dit kindje ga voelen!Ben nog maar 8 weken dus nog even geduld haha

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik denk dat het ook afhankelijk is van hoe goed je op je eigen lichaam luisterd en het kunt aanvoelen :)

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat leuk te lezen dat ik dus toch echt niet de enige ben. Ik ben nu twee weken verder en hetgevoel is niet sterker geworden of vaker, maar ik weet het nu zeker en hoop dat snel meer wordt.

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    ik dacht de baby ook te voelen maar dit zijn mijn darmen vandaag een echo gehad toen de beeb bewoog voelde ik niks en toen het stillag voelde ik plopjes het is echt te vroeg

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

Het kan dat je niet iedere keer voelt als je baby schopt toch?

6. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    zo raar is dat niet hoor.
    bij mijn eerste kindje voelde ik haar ook al met 12 weken.
    mijn placenta lag wel achter...

7. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey.

hier ook...ik twijfelde eerst..maar het moet wel de beeb zijn,het si wel echt laag,echt op de plek waar ik de beeb ook met de angelsound hoor...en het zijn niet mijn darmen want die zitten hoger..voel echt soort van tikjes, heel laag boven mijn schaambot zeg maar..vinger onder mijn navel ofzo? moeilijk zo te zeggen..maar mijn baarmoeder is wle goed gegroeid zei de vk..dus wel leuk..bij de eerste voelde ik het met 15 weken,2e met 12 weken...voelde het wel toen meteen al elke dag en al heel snel schopjes zeg maar (mjn man voelde het ook steeds al snel) dus ben benieuwd, voel het nu ook meerdere keren per dag..wel leuk hoor!al denk ik wel steeds: zooo snel al??maar het kan niet anders, en herken het precies als de allereerste bewegingen bij andere zwangerschappen..

8. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

10 weken weet ik niet
    maar met mijn 1e zwangerschap voelde ik mijn dochtertje met 16 weken
    soort bellen blaasjes die dan ook knapte
    wel een fijn gevoel
    en met 20 weken toen zag ik echt mijn buik bewegen met kleine schopjes enz

geniet er lekker van hoor

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Ik twijfelde ook al of ik het voelde of niet. Soms ineens voel ik hele kleine "vibraties". duurt even een seconde of twee en is dan is het weg. Mijn eerste reactie was; oow ik voel de beeb. Maar jah weet het niet zeker, misschien wil ik het te graag ;)
    Leuk om te lezen dat er meer zijn ;):D

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Neuh, ik voelde onze tweede (deze dus ;) ) ook rond 12 weken al. De eerste voelde ik bij 18 weken en toen lag de placenta ook nog eens voor.... nu ligt ie meer linkszijkan/achterkant.

Deel Deze Pagina