zware griep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gelukkigemama77, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkigemama77

25 dec 2008
    36
    0
    0
    hallo dames...

eigenlijk weet ik het antwoord wel...tenminste dat hoop ik.....

ik ben gister vreselijk ziek geweest hele dag overgeven,koorts en diarree.
    alles wat ik dronk kwam er direct weer uit en alles wat ik at ook!
    vandaag gaat het beter en hou ik weer dingen binnen maar gister dus wel 4 kilo afgevallen.
    mijn buikje wat ik had is weg nu zou dat kunnen komen door opgeblazen darmen maar het helpt ook mee dat het de vierde is!

nu is dus mijn vraag kan het kwaad voor de baby????

ik weet dat er vrouwen zij die de hele zwangerschap misselijk zijn of in ieder geval langer als een dag en vaker maar voor mijn gemoedsrust zou ik het graag nog even van jullie horen (sorry).

ik zou het liefst de verloskundige bellen maar aan de andere kant vind ik dat ook zo ;lullig in het weekend!

bedankt voor de reacties alvast en sorry nogmaals voor mijn stomme vraag!

xxx

2. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan niet direct kwaad. Wanneer je nu weer wat drinkt en binnenhoud is t goed.

Zusje is 3 dagen opgenomen geweest toen ze 35 weken zwanger was vorige week. Ze had al 5dagen lang overgegeven en diarree. Hield niets binnen dan een paar slokjes water. En toen was de huisarts er flauw van en heeft haar ingestuurd voor een infuus.
    Daar hebben ze direct hartfilmpjes gemaakt van de baby en die maakte het uitstekend. En de dagen erna hebben ze 2x daags een hartfilmpje gemaakt en zag er steeds uitstekend uit.

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    kan nu echt geen kwaad, als je het nu wel weer binnenhoud.
    het enigste waar je mee moet oppassen is dat je niet gaat uitdrogen, maar dat is niet na 1 dagje al...
    hoop dat je je snel weer beter voelt! sterkte

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Volgens mij kan het geen kwaad als je nu weer vocht binnen houdt!

In het begin van mijn zwangerschap ben ik ook afgevallen, en die kilo's komen er vanzelf weer aan hoor!

Als je je te veel zorgen maakt moet je gewoon de vk bellen! Ze zijn ervoor om jou zo prettig mogelijk de 9 maanden door te helpen, en mocht dat helpen door te bellen voor een klein onderzoekje (ook al in het weekend ;)) moet je dat zeker doen!

Succes met de griep!

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    als je koorts hebt kun je beter wel pcm nemen om je temp wat naar beneden te krijgen.
    koorts is niet goed voor je kindje

6. gelukkigemama77

25 dec 2008
    36
    0
    0
    dames dank jullie wel voor jullie reactie's!!

ik voel me erg onzeker op het moment sta al meerdere keren op het punt de vk te bellen.
    ik ben niet ziek meer en hou alles binnen dus dat zit wel goed maar ben verschrikkelijk onzeker!

zal maar proberen me er over heen te zetten!

groetjes en fijn weekend verder!

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Maak je inderdaad niet te druk als je nu alles weer binnenhoud.!!
    Ik ben wekenlang misselijk geweest en ook afgevallen hierdoor, en de baby maakte het prima. Ze pakken je reserve wel en krijgen hun voeding wel binnen.

Deel Deze Pagina