Heeft er iemand ervaring met tiffany rose jurken? Ik twijfel of ik 34/36 moet bestellen of 36/38 Ik draag meestal maat s van kleding en ben 1,57 😬
Haaj!! Ik ben in zo een jurkje getrouwd!! Ik ben 1,60 m lang/kort en draag normaal maat M. Nu pastede XL t beste nou ben ik een beetje raar gebouwd, maar ik zou zeker een maat groter nemen. Overigens heeel mooi jurkje, ik was er helemaal verliefd op. Viel bij mij net over de knie, vond ik wel netjes staan. Eventckan ik je in een PBtje een foto sturen??
Er staat in de beschrijving dat hij heel erg meerekt! En had hiervoor een jurkje in de maat m en die zag eruit alsog ik een vuilniszak aanhad. Wel een ander merk overigens. het zo moeilijk! Had jij ook via de site besteld? Ik ben wel erg benieuwd naar jouw jurkje!
Ja maar ze vallen echt welklein. K probeer een privebericht met foto te sturen maar ik zie niet waar k een foto dan kan toevoegen
Ach lekker belangrijk, dan maar hier!! Jurkje gekocht in zoetermeer bij bellyfashion. Daar wezen passen, was toch wel heel fijn!! L paste ook maar deze viel net even mooier. Ik ben op de foto 20 weken zwanger. Je kan bij hun ook bestellen, ze hebben nog Wel meer mooir jurkjes. En de tweede foto gewoon omdattie zo leuk is om te delen Waarvoor is t jurkje??
Ik ben er ook in getrouwd. Gekocht in Amsterdam, vlakbij de RAI, weet de naam niet meer. Passen is zeker aan te raden, sommigen vallen wel wat raar!
Dit is mijn Tiffany Rose trouwjurk Gewoon mijn normale maat besteld (m/38) en ik ben ook klein 1.64 meter. Ik merkte alleen dat mijn borsten niet veel hadden moeten groeien Toen ik mijn jurk met 20 weken bestelde paste deze perfect, maar met 30 weken zat hij rond mijn borsten wat krap. Verder wel super mooie jurken van dit merk!
Mooi allemaal!! Ik heb toch maar de 34/36 besteld. Mocht het niet goed zijn kan ik hem altijd nog terug sturen. Het is voor geregistreerd partnerschap