nou ik stond vandaag toch echt ff met mn mond vol tanden...naja lag. Ik lag dus op de bank met mn hand op mn buik en de baby begon te trappelen. Voel hem erg duidelijk voort. En ineens voelde ik hem met mn vingers...ik denk dat kan nooit dat denk ik maar! Ds nog eens gevoeld met mn andere hand en weer! Nou heb ik redelijk wat vet reserves (om het zo maar te zeggen) en mn placenta ligt voor.... Ik geloofde mezelf dus niet ...ben verdorie pas 14.5 weken! Dus heb mn zoontje erbij geroepen en die voelde het ook en keek me met van die schotel ogen aan van "was dat de baby" ENG! En natuurlijk was mn vriend niet in de buurt Dus ik mn zoontje naar boven gestuurt om zn papa dr bij te roepen (die was op de baby kamer aan t klussen) Maja toen hij er was was de baby al weer in slaap
Ik voelde beeb al bij ong 13 weken mij al aaien op buik, alleen op ene zijkant! Plopjes nog niet helemaal maar wel rommelen.
Ik heb ook al een aantal dagen plopjes in mn buik. Zowel links als rechts als helemaal onder mn navel. Het voelt als een trilling/plopje
hihi heb ik ook! bijna elke dag een paar keer! en ik ben nog niet zo ver als jullie! zou ik hem zo vroeg al kunnen voelen? het lijkt net of er iets kanpt onderin ( een plopje) wel grappig gevoel