Baby voelen bij de tweede keer.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dinh, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Vreselijk!! Is daar nog een oorzaak voor gevonden?

Ik denk dat je vrouw idd de kleine voelt. Ze weet wat ze moet voelen, en de baarmoeder is al heel groot geweest.

2. Hayley is, voor zover ze kunnen zien, gestorven aan een hartstilstand. Er is geen oorzaak gevonden, waardoor ze is overleden. Genetisch was ze ook goed, de genen van mijn ega en die van mij zijn goed, waardoor we ''gewoon'' en ''zonder zorgen'' zwanger kunnen raken. Hiermee bedoel ik, dat we dus niet bang hoeven te zijn, op enige handicaps of aandoeningen bij de baby.

Daarom zijn we nu ook zwanger, maar onbezorgd is die niet. Maar wel heel erg leuk.

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Bij mij ligt de placenta aan de voorkant en ik voelde mn beebje met 21 weken schoppen. Dit is overigens mn eerste kindje. Vind het toch vreemd dat ik het toch al wel heeeeeeel goed kan voelen. Vriendin van me had namelijk ook de placenta voor liggen, en die heeft de hele zwangerschap gewoon geen schopje gevoeld.

4. Heb gisteren mijn hand op de buik gelegd, met 12+4 weken. De zwangerschap is nu zo lang, dat ik nu wel twijfel, of ik het nu ook kan voelen. Mijn ega is niet de zwaarste, dus misschien helpt dat. Ik voel het allemaal bewegen, maar niet echt schopjes, meer schuif, schuif. Vergelijkbaar, als je je gaat omdraaien in bed.

Deel Deze Pagina