zwanger??wanneer zwangerschapstest doen bij onbekende cyclus

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cinniz, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    hoi meiden,

wist geen betere onderwerp zin
    en hoop dat ik het in het goede topic heb gezet....
    ik heb jullie hulp nodig...ervaring..ect.

ik zal me verhaal ff kort proberen te houden.
    ik ben 1,5 jaar aan de persona geweest(andere vorm van anticonceptie,met urine testen) dit omdat ik niet tegen hormonen kan vanwege migrane en wordt er verschrikkelijk ongezellig van om maar zo te zeggen.
    omdat de persona nogal een gedoe is probeerde ik weer 2 maanden de pil.lukte weer niet en begon weer met de persona.
    ik had hem achteraf moeten recetten dus was binnen no time zwanger.
    dat was schrikken maar zeer welkom.
    heb nu een super lief zoontje en ben helemaal verliefd op hem.we willen graag nog meer kindjes alleen weten we nog niet wanneer.

nu 9 mnd later... na 7 mnd BV en cerazette te hebben gebruikt ben ik weer gestopt met de pil omdat het weer niet goed ging met de hormonen en had verschrikkelijk veel hoofdpijn.
    dus ben nu zo'n 2 maanden gestopt denk ik(vergeten op te schrijven in alle drukte) baalde verschrikkelijk dat het weer niet ging maar ben het nu wel gewent en het is niet anders.
    maar omdat ik in de 9 mnd maar 2 keer ongi ben geweest ken ik me cyclus dus niet...
    nou ben ik 17 april ongi geworden t/m 23 april en nou hebben we 29 april gevreeen,geen rekening met me cyclus gehouden.heb nu al 3 dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden....en had ook ineens super veel afscheiding,zo erg dat ik op de wc zat en het voelde lopen(was echt witte vloed in de wc pot) SORRY VOOR ME DETAILS
    dacht achteraf wel shit wat zijn we stom geweest maar goed het is gebeurd en mochten we zwanger zijn is het wel welkom alleen zo vroeg op elkaar...

maar nou mijn grote vraag wanneer kan ik testen?
    had voorheen een cyclus van 28 dagen maar was voor mijn zwangerschap.

mijn gevoel is zo dubbel dat ik bang ben dat ik mezelf gek loop te maken...
    lijkt me leuk nog een kleintje maar ben bang dat ik niet zoveel van een 2de kan houden als me eerste mannetje en zo snel op elkaar doe ik me eerste dan niet te kort??
    wanneer is het goede moment??

hoor graag jullie ervaring/mening

2. chila

chila Niet meer actief

Hoi hoi,

Nu kun je in iedergeval nog niet testen. Is nog te vroeg. Ik zou vanaf je eerste dag van je menstruatie 4 weken rekenen dan kom je dus op 15 mei. Vanaf dan zou je kunnen gaan testen.

Groetjes Chila

3. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    dank je voor je reactie.
    ja had predictor al gebeld om te vragen want was wel erg nieuwsgierig.
    die zeiden 11mei met een vroege zwangerschapstest.

dus even afwachten nog maar...zo lastig als je je cyclus niet kent ;)

4. chila

chila Niet meer actief

Ja dat wel. Ik kan je echter een " vroege" zwangerschapstest niet aanraden. De kans dat ie vals negatief is is groot en ook gaat het nog weleens mis. Ik zou gewoon vanaf je nod testen.

5. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    oke thanx voor de tip ik ga gewoon afwachten tot ik een gewone test kan doen,of ongesteld wordt ;)

Deel Deze Pagina