heel onzeker en bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Namosae, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Dag meiden,

Ik ben nu 18 weken zwanger en geef veel over. Alleen vandaag heb ik veel oud bloed overgeven met speeksel donkerbruin. Ik maak me heeel veel zorgen. Ik ben bang dat er iets mis is met mijn maag. Kan iemand mij gerust stellen?

Liefs,

Chantal

2. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hallo,

Ik ben heel even misselijk geweest maar wat mij hielp was fallafel eten...tis een vegatarisch iets..gemaakt van kikkererwten..
    ik had t gegeten en weg misselijkheid..
    wie weet heb je dr wat aan??

grtz en suc 6 verder

3. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    oei, hiermee heb ik zelf geen evaring gehad, wel met misselijkheid en braken enzo, maar ik zou toch even naar je VK bellen als ik van jou was.
    Kan ergens misschien een scheurtje zijn door het vele braken en dus van de inspanning die je moet doen.

veel succes!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier heb ik 1 januari boven de pot gehangen, was meer een griepje dan misselijkheid van de zwangerschap. Op een gegeven moment moest ik me zo inspannen dat het geirriteerd raakte. Ik heb toen de HAP gebeld. Kon geen kwaad zolang het bij een spoortje bloed bleef, als het meer werd moest ik dat aan ze meldden.

Als je je zorgen maakt zou ik zeker even bellen!

5. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0

Ik heb ook meteen de verloskundige gebeld en die zegt dat het normaal kan zijn omdat ik iedere ochtend braak. Maar er spookt van alles en nog wat door mijn hoofd. Van stel dat ik een maagbloeding heb. Soms schaam ik me ervoor dat ik meteen zo denk.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het lijkt mij niet echt normaal hoor.
    Ik zou morgen de HA ook nog even vragen.........
    Ik heb een ontstoken maag gehad tijdens mijn vorige zwangerschap maar ik heb nooit bloed overgeven.

Ook ik geef dagelijks over en geen bloed hoor...

Succes ik hoop dat het er bijhoord!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bij een maagbloeding geef je vaak een flinke straal bloed over, soort projectiel braken. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! TIs ook wel schrikken als er ineens bloed komt. Als je het niet vertrouwt, gewoon ook de HA(post) bellen voor de zekerheid.

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het kan ook gal zijn, dat is ook donker gekleurd. Smaakt onwijs smerig.
    Als je veel overgeeft, raakt je slokdarm geirriteerd en daar kunnen ook kleine scheurtjes in komen wat een beetje kan bloeden. Wel goed in de gaten blijven houden hoor, en zonodig aan de bel trekken als je het niet vertrouwt. Soms kun je juist doordat je je maag en slokdarm zo geirriteerd hebt niet meer stoppen met spugen. Dan is het wel belangrijk dat er iets gedaan wordt met medicijnen of infuus oid.

Krijg je wel genoeg voedig en vocht binnen ondanks het spugen?

9. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Bij een maagbloeding vind je vaak ook bloed in je ontlasting

Deel Deze Pagina