Mijn zoontje is inmiddels ongeveer 3,5 maand oud. Goede zwangerschap gehad, bevalling ook goed gegaan (klein beetje ingescheurd, is gehecht, geen last van gehad) Nu merk ik sinds enkele weken dat naar de wc gaan (plassen) niet echt fijn is. Het doet ook niet pijn maar prikt een beetje. Meer vreemd omdat ik dit niet gewend ben. Ik train sinds enkele weken steeds beter mijn bekkenbodemspieren (sinds de nagym) Voorheen niet echt gedaan, een beetje vergeten omdat ik nergens last van had. Zou dit een blaasontsteking zijn (ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus weet niet hoe het voelt want echt pijnlijk is het niet alleen het gevoel van beginnen en stoppen met plassen is voelt anders, prikt een heel klein beetje) Of heeft het toch met de bekkenbodemspieren te maken? Ik heb geen last van ongewenst urineverlies. Alvast bedankt voor je reactie. Groetjes Sanne
Ik wilde alleen nog even toevoegen dat het niet echt prikkend is maar meer een trekkerig gevoel. Misschien nog een hechting of kan dit niet? Verder heb ik een heel opgezette buik. (opnieuw zwanger is overigens niet het geval) Misschien ontzwangerverschijnselen?
hoihoi, He tkan een blaasontsteking zijn, laat je urine (ochtend) even nakijken bij je huisarts. Dan weet je het gelijk. Ook kan het zijn dat er nog een hechting zit te vervelen. Kijk zelf even met een spiegeltje of vraag of de verloskundige nog even wil kijken. Je buikje word vanzelf minder! heeft zijn tijd nodig, rustig aan beginnen met oefeningen! Imke