Ik voel d'r meestal als ik op mijn rug lig...ook op de bank zitten helpt nu... In het begin voelde ik d'r echt alleen wanneer ik zelf lang stil zat en zij dus wakker werd!
ik voel haar de hele dag door bijna,' savonds als ik slaap, als ik zit als ik loop.. ze is heel erg actief....zal ze wel van haar vader hebben voel haar al met 19 weken.
Ik voelde de kleine voor het eerst met 14 weken, vanaf 16 weken dagelijks en vanaf 18 weken ook aan de buitenkant. Maar dat was erg vroeg allemaal: de echoscopist zei bij de 20-wekenecho ook dat ze weinig ruimte heeft, omdat ik maar zo'n klein buikje heb en dat het daarom wel logisch is dat ik haar zo goed voel. Ze schopt behoorlijk hard, al een tijdje, als ze goed bezig is, voel je het dwars door het dekbed heen zelfs, Gelukkig draait ze ook een hoop, heb niet al te vaak last van beurse plekken... In eerste instantie voelde ik het vooral op rustmomenten: liggend op bed, zittend in de trein. Later ook wel als ik zittend aan het werk was of bezig was en sinds een week of 20 ook als ik gewoon sta of loop, (en m'n buik dus behoorlijk aangespannen is en strak staat): ze schopt er dwars doorheen soms, Maar goed, een kennisje voelde het zelf pas bij 22 weken en haar vriend kon het echt met 25-26 weken ietsje voelen... Mijn man is erg verbaasd over hoe goed het voelbaar is en hoe druk de kleine is: hij heeft al twee kids en die tolden niet zo rond als deze, Je ziet m'n buik (al echt weken!) ook aan de buitenkant bewegen. Afhankelijk van wat ze doet (draaien, schoppen, zich uitstrekken), zie je uitstekende bobbels, glijdende bobbels, enz. Wel grappig. M'n stiefzoon lag laatst aan tafel helemaal in een deuk toen hij m'n buik zag bewegen,