Hi dames, Op 25 feb heb ik een positieve ovu testje gehad gelijk na een miskraam (bloeden begon op 7feb). 11 maart was mijn nod met een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Op 9 maart heb ik een bloedtest gehad met een hcg waarde van 47,4 en op 13 maart heb ik weer een bloedtest gehad met een hcg waarde van 549. Was dus meteen weer zwanger. Bleek ook uit mijn oplopende zw.testjes. Is die verdubbeling hoog? Volgens mij wel toch? Aanstaande dinsdag hebben we een echo. We hebben helemaal geen tweelingen in de familie dus verwacht t niet, maar was even benieuwd.
Je hcg is super mooi gestegen dat is zeker waar!! Maar of het nou een tweeling is, tsja kan maar kan net zo goed 'maar' eentje zijn het is iig wel top nieuws dat je hcg zo goed verdubbelt, gefeliciteerd!! laat je het weten?
Mijn hcg was echt sky high maar het was er toch eentje 😃. Het hoeft niet altijd iets te zeggen. Spannend zeg!
Bij mijn 1e zwangerschap was mijn hcg vrij laag en nu bij de 2e was mijn hcg zo hoog dat ik vanaf 4 weken al mocht plassen voor Moeders voor Moeders.. En dat terwijl ik nu weer 'maar' 1 kleintje verwacht..
Bij exact 5 weken was mijn hcg 3800. Niet extreem hoog dus maar hier wel 2. Dus nee het hoeft echt niets te zeggen.