ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen.. ik heb het idee dat mijn buik dezelfde grootte heeft als 4 week geleden.. Het is net of het niet groeit.. Ik maak me er zo'n zorgen over..want had de hele tijd al buikpijn etc.. en vk gebeld, zei groeipijn.. maar nu maak ik me hier weer zorgen over.. woensdag mag ik eindelijk weer naar de vk.. ik voeg mijn buikfoto wel even toe.. Van iets meer als 2 weken geleden en vandaag! eerst even die van 2 weken geleden, want weet niet of ik 2 tegelijk kan doen! Heb niet echt 1 van 4 week geleden...
Ik zie wel echt verschil. Je buik is wel groter geworden. Probeer niet te veel zorgen te maken, je vk zal er wel naar kijken.
Volgens mij zie ik toch echt wel vwerschil hoor. En geen zorgen, soms staat het gewoon ff stil, heb ik ook een aantal keer gehad, maar dan was de boel in cm toch stiekem wel groter
Ik zie ook wel wat verschil hoor. Maar het kan makkelijk dat je een paar weken bijna niet groeit en dan in 1 week opeens een flink stuk. Sterker nog, volgens mij groeit niemand heel geleidelijk. En je kan aan iemand's buik niet zien hoever iemand is of hoe groot het kindje is, dus ook niet hoe goed het kindje groeit. Het is helemaal normaal, zeker als je vk zich geen zorgen maakt!
Hij is echt wel gegroeid hoor, maar zelf zie je het verschil gewoon niet zo snel. Voor je het weet zie je voeten niet meer
Hoi hoi, Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en naar mijn idee sta ik ook een beetje stil. De vk zei de vorige keer ook dat ik ten opzichte van de vorige keer niet zo heel veel was gegroeid. Nu wil ze me over 2 weken weer zien ipv 4 weken. Ik maak me er soms ook wel zorgen om hoor. Maar de vk zei dat ik me geen zorgen moest maken omdat iedereen wel eens even stil staat en dan ineens een groeispurt maakt. Maar ik schrok wel even toen ze zei dat ik eerder terug moest komen. Ik hoop dus maar dat het nu wel goed gegroeid is.... Maar maak je niet te veel zorgen hoor en ik zie ook een duidelijk verschil van de ene foto en de andere. De een houd ook een wat bescheidener buikje dan de ander. Ik heb ook niet veel buik... Liefs J
volgens mij is hij een stukje "omhoog" gegroeit. op zich niet erg dat het nu niet zo hard gaat.. (voor je gevoel) want voor je eht weet loop je met een lekkere toeter rond
ik had ook niet het idee dat ik was gegroetit van week 15 tot 19 weken.. komt denk ik ook omdat je er elke dag naar kijkt want mensen zeggen ook goh wat ben je weer gegoeit.. bij je 2de foto zie ik dat je buik wat hoger is gaan zitten.. dat had ik ook in het begin... let maar op, straks gaat je buik echt wel groeien hoor..
Bedankt voor de reacties! Stelt me wel gerust! Maar ben blij dat ik woensdag het hartje weer kan horen, 4 weken duren echt lang soms! Ik denk zelf dat ik ook een hele grote buik krijg, ben slank en groot. Maar wachten af!
Als je lang bent krijg je juist vaak een minder grote buik omdat het meer ruimte heeft om ook in de lengte te groeien. ik ben ook lang, 1,81, en heb zeker geen kleine buik maar ook niks extreems
nou ik zie echt wel een verschil hoor die 2e foto is je buik echt wel ietsjes groter! @Sann...is dat echt zo? ben zelf 1.83 maar ik heb niet een lang boven lichaam...heb meer lange benen nou we zien het wel
@Sann: Haha dat bedoelde ik ook, was het woordje 'niet' vergeten. De vk zei al dat het waarschijnlijk lang gaat duren voordat het bij mij echt gevuld is! Ik ben toevallig ook 1.81.
Bij mij leek het tussen week 15 en 20 ook stil te staan. Zit vanaf 19 weken meet BI thuis en nu begin je pas echt een buikje te zien eindelijk Maar ik ben niet lang, 1,64m dus ben wel heel benieuwd hoe dik ik ga worden. Ik kreeg gister nog de reactie van de buurvrouw van mijn schoonouders, dat ze vond dat ik het niet zo vroeg moest vertellen, er kan nog zoveel misgaan in het begin en dat ik toch beter kon wachten tot ik 12 weken was. Dan is het ook niet zo moeilijk mocht het mis gaan Mijn reactie: Nou, ik ben nu 24 weken en denk dat ik de eerste tijd wel heb gehad hihihi, zit nu nog te lachen om hoe ze toen keek
Zolang je verloskundige neit ongerust is, hoef je dat zelf ook niet te zijn hoor! Ik heb zelf ook het idee dat mijn buik niet zo hard groeit, ookal zegt bv mn buurvrouw wel dat hij flink gegroeid is. Die ziet mn buik natuurlijk niet elke dag! Ik kan zelfs nog mn eigen kleding aan ( Omdat ik 10 kilo ben afgevallen de eerste weken ) maar alleen als ik blijf staan, als ik ga zitten dan trekt het wel in mn buik. Maar, geen zorgen dus hoor! Je buik zal straks wellicht nog een enorme groeispurt maken. Ik las net dat je pas vanaf 26 weken echt flink gaat groeien.
haha ja precies! als je zoiets zegt vraag je toch ook om een bijdehante reactie terug? Mijn buik lijkt ook niet echt (gelijdelijk) te groeien. ik heb aardig wat reserves van mezelf dus duurt het wat langer voor je echt iets gaat zien, maar zo ineens zag ik daar vandeweek toch al een puntje op mijn buik mijn vriend vraagt nu elke keer hoe het met mijn puntbuik is