2 nogal rare vragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Ik heb 2 behoorlijk rare vraagjes waar ik mee zit:

1. Er worden geregeld pakketjes afgeleverd bij ons aan de deur en die man scant dan met zo'n rode laser straal die pakketjes. Hij komt soms met die straal bij mijn buik. Is dat eigenlijk schadelijk voor de baby?

2. Mijn kindje ligt erg laag in mijn baarmoeder, en soms voel ik haar schoppen tegen mijn anus (sorry daarvoor) is dit normaal bij 22 weken. Vanmiddag deed het gewoon best wel even pijn. Hoe kan dat, dat ze zo laag ligt?

Sorry voor de vreemde verhaaltjes, maar ik zit er best mee.

Groetjes,

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    die straal kan geen kwaad meis, zelfde als bij de kassa, anders zouden ze geen zwangere meiden laten zitten.

op vraag 2 kan ik je geen antwoord geven, sorry

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Je vragen zijn niet raar hoor! ;)

Lijkt me niet dat die laserstralen schadelijk zijn, maar heel zeker weet ik het niet. Ik zou me er persoonlijk niet zo druk over maken.

Dat je de beeb bij je anus voelt heb ik ook gehad...eigenlijk de hele zwangerschap zelfs. Vond het zelf ook vreemd, maar het kan dus blijkbaar wel.

4. fafa

fafa Niet meer actief

op vraag twee weet ik zo het antwoord niet, maar om vraag 1 moest ik eigenlijk wel een beetje lachen (sorry :)). De scanners werken echt niet met laser hoor :) Dat is gewoon een frequentie uit het zichtbarelichtspectrum; oftewel: gewoon rood licht. Dus net zo gevaarlijk voor je kleine als zonlicht :)

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Die scanners hoef je je geen zorgen om te maken hoor meid! :)

En de baby op je anus voelen heb ik ook wel eens gehad, niet echt prettig maar ook niet abnormaal.

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vraag 1: ik heb er werkelijk nog nooit stil bij gestaan haha. Volgens mij kan het geen kwaad, anders mocht mijn zus ook niet werken.

Vraag 2: ik heb dat zeer regelmatig, kindje ligt in een stuit, onder in mijn buik. Het moet toch ergens heen met de armpjes en beentjes denk ik.

7. Maia

Maia Niet meer actief

vraag 2 denk ik dat het te maken heeft met je bekkenbodemspieren dat je kindje die gewoon als springplank gebruikt ;) gok ik

Deel Deze Pagina