baby voelen met 12 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jikke, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Hoi dames,
    Vrijdag was ik 12 weken en het leek echt of ik de baby voelde, Maar ik weet ook wel dat dat niet kan.
    Dit vertelde ik aan mijn schoonzus zaterdag en die vertelde mij enthousiast dat zij het ook met 12 weken voelde en een vriendin van haar ook! weet niet of ik dit moet geloven. Wat denken jullie. Het voelde wel echt zo. (heb er al 3 gehad dus ik behoor wel te weten hoe en waar het voelt, toch?).
    Groetjes, Jikke

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    volgens mij kan het best hoor! en je zegt al zelf dat je 3 kids heb, en weet je ook wat kje moet voelen.... ik voelde het met 15 weken voor mijn eerste keer....

geniet ervan !

3. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik voelde mijn anderen "altijd" met 17 weken.

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik denk dat je nu al wel een beetje een geoefend iemand bent qua '' het gevoel''

maar jah het kan alles zijn natuurlijk ook je darmpjes, maar ja je moeder instinct als je goed luistert verteld je eigenlijk het antwoord al...

;)

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Kan hoor ik had het ook en iedereen riep dat zijn je darmen, voelde hem/haar echt niet elke dag nu ook niet, maar af en toe stuitert die gewoon door mijn buik en voel ik dat echt ;)

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    't Kan! Ik voelde deze ook met 12 weken!

Lekker hè?!

7. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ik denk dat je dat zelf wel kunt weten als je al 3 kindertjes hebt! :D
    Kan niet wachten om het ook weer te voelen.

Maar ik denk dat het dus ook best mogelijk is hoor!

haha geniet van dat heerlijke gevoel :)

8. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    thanks, gisteravond in bed ben ik er voor gaan liggen en dacht ik toch weer de baby te voelen, maar dan nu meer alls kleine kriebeltjes in mijn buik. Ik zal nu dan maar gaan geloven dat ik hem/haar echt voel.
    Iig bedankt dames, ik geloofde dat je het altijd pas kon voelen met 17/18 weken.
    Liefs, Jikke

9. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    nou haha... met die vraag zat ik dus ook.

Ik dacht hem ook heeeeel af en toe eens te voelen.... maar niet de hele dag door hoor!

Zo af en toe als ik een stil zit... maar het kan dus wel haha en ik verbeeld het me dan niet

10. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Zo dacht ik dus ook haha.

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    volgens mij kan het ook wel hoor vriendin van mij is zwanger van dr 4de en voelde het met 13 weken ookal.
    groetjes

12. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    het kan zeker! zeker bij een derde(of meer natuurlijk) bij een eerste of tweede zijn het zo vroeg toch je darmen, maar een derde heeft toc andere ruimte e.d.

13. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Hoe dan ook... ik weet zeker dat ik mijn kindje voel.... dit gevoel herken ik gewoon... en het voelt toch net iets anders als gebubbel van mn darmen.

En het is echt mischien 3 a 4 keer per dag of zo.... mischien soms nog wel minder en alleen als ik heel stil zit of lig.

14. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Bij de eerste voelde ik hem duidelijk met 16 weken en de tweede dus met 12 weken.. het kan dus toch wel met een tweede hoor en nee het zijn niet mijn darmen want als je via de angelsound een harde trap hoort en je voelt hem ook dan zou het wel heel vaag zijn als dat je darmen zijn (mijn darmen hebben ook geen snelle hartslag ;) )

15. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Nu je dat zegt ja... ik huur zon dopler van bellytalk.... en soms hoor je het kindje ineens wegschieten en dan hoorje ook FLOEP en op dat moment voel ik dat heeel vaage diep van binnen bubbeltje .

Deel Deze Pagina