Ik ben bekend met thalassemie en ik ben nu bijna 35 wkn zwanger. Ik heb al een aantal keren in het ziekenhuis gelegen ivm lage ijzer/ hb waarbij ook oververmoeidheid een rol speelt. Ik heb een infuus venofer gehad maar volgens mijn eigen gyn had dit geen zin ivm de thalassemie ( een andere gyn had een infuus aangeraden zonder overleg met de mijne) Nou gaat het nog niet goed met mij, nog steeds erg vermoeid. Ik kan nauwlijks op mijn benen staan waardoor ik nu vervoerd wordt per rolstoel. De bevalling komt steeds dichterbij maar ik ben nog steeds oververmoeid. Lig continu op bed, val snel flauw en heb het vaak benauwd, etc. Ik heb 25-9 een afspraak bij de gyn maar ik zou jullie mening ook graag willen weten.>> Wat zouden jullie adviseren: een normale bevalling of een keizersnede in mijn situatie? Ik zou jullie mening erg op prijs stellen gr. Noelle
HOihoi, Ik vind het heel lastig om daar in te adviseren dat zal de gyn moeten doen maar Voor het herstel is een normale bevalling eerder te adviseren lijkt me. OOk al ben je nu gesloopt, wij vrouwen hebben voor de bevalling een reserve potje je zal versteld van jezelf staan! Sterkte meid! Imke