Ik heb de laatste dagen weer enorm veel last van die hormoontjes. Ik weet niet of het bij dit termijn hoort, maar het is echt niet normaal gewoon, ik moet om alles huilen!! Gister 2 uur in tranen gezeten bij de film Hachi!! Echt een drama gewoon, ik kon niet stoppen met huilen. Maar ik merk ook dat ik het nu heb bij hele lieve/mooie dingen, ik zat bijvoorbeeld op youtube naar een bevalling te kijken en toen de baby eruit kwam en begon te huilen barstte ik bijna in huilen uit haha gewoon omdat ik het zo mooi/lief vond. Herkent iemand zichzelf hierin?
Hahahahah ik heb dat altijd als ik naar 16 and pregnant kijk op mtv.. pas had de vader van mn kindje iets gezegd... niets kwetsends ofzo en ik begon gewoon zomaar te huilen... of als ik naar de kleertjes kijk komen ook tranen... zelfs toen ik mn ziekenhuistas inpakte moest ik huilen tja idd die hormonen...
Haha echt waar? Dus er staan me nog meer tranen te wachten! Ja ik had de eerste maanden zo'n last van huilbuien, maar ik merk dat het nu weer helemaal terug aan het komen is!
Ja hier nog een, en ik had beter moeten opletten want ik maak net een zelfde soort post, oops. Ik huil niet om alles, maar als ik eenmaal huil dan stopt het ook gewoon niet, het blijft maar komen!
ik heb ook ziiten simpen bij dat programma maar dan bij de afelvering dat ze het kindje meteen moesten afstaan na de bevalling...pfff zo erg!
nou dat had ik dus gister met die film hachi, niet kijken dus!! Ik kon maar niet stoppen met huilen, vriendlief probeerde van alles maar ik was ontroostbaar gewoon haha
ik huil ook heel snel hoor. Bij Hello, Goodbye, grenzenloos verliefd, teen mom en 16 and pregnant, oude Duitse serie waar ik vroeger fan van was.
even off topic, weet je wat ik trouwens jammer vind, dat het programma de bevalling niet meer op televisie is, ik heb ook nog gezocht of ik het zou kunnen downloaden maar ik kon niks vinden..