Pijn buitenkant bovenbeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiBoSo, 8 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiBoSo

LiBoSo Lid

25 jul 2021
    46
    6
    8
    Vrouw
    Ik ben morgen 21 weken zwanger en heb sinds vandaag pijn aan de buitenkant van mijn bovenbeen.
    Lopen gaat bijna niet en ook als ik lig of zit blijf ik in welke houding ook pijn houden.
    Heeft dit iets met de zwangerschap te maken?
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit nooit gehad en weet dus niet wat het is of wat ik eraan kan doen

2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Is het bij je bil en dan uitstralend naar buitenkant bovenbeen? Zo ja dan herken ik het. Soort van beklemde zenuw vanwege lossere banden en bekken. Hier heb ik ook aantal dagen gehad dat ik mn bed niet uitkwam, en dan ineens ging het beter en even later weer helemaal weg, waarna het weken later weer terug kwam. Heeel vervelend maar denk wel zwangerschaps gerelateerd!

3. LiBoSo

LiBoSo Lid

25 jul 2021
    46
    6
    8
    Vrouw

Ja klopt. Het is bij m'n bil met uitstraling naar beneden. Nu straalt het al uit tot boven m'n knie. Is hier iets aan te doen of gaat het vanzelf weer weg? Heb nog 19 weken te gaan in m'n zwangerschap en wil niet nu al uitvallen

4. Vekl

Vekl Actief lid

26 nov 2022
    246
    158
    43
    Vrouw
    Naar de fysio. Schijnt een beklemde zenuw te zijn. Bilspieren rekken en goede slaaphouding zijn belangrijk.

5. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Klinkt idd als zwangerschapsischias. Ik had er vanaf 16 weken last van en zag de bui al hangen.. maar nu is het weg (hopelijk blijft dat zo). Bekkenfysio heeft echt super geholpen :thumup:

Deel Deze Pagina